Доставка

доставка электротранспорта

 ЗАМОВЛЕННЯ, ОПЛАТА І ДОСТАВКА: коротко про головне

  1. 1. Замовлення товару слід робити через кошик сайту, або у письмовому вигляді на електронну пошту сайту, на вайбер – так виключаються помилки; товар збирається у строгій відповідності до замовлення і відправляється способом і на адресу, вказану у замовленні.
  2. Замовлення можна продиктувати оператору за телефонами, вказаними на сайті. У цьому випадку будь-які претензії, що надіслали не те, що замовлено, або не за тією адресою, не приймаються! 
  3. Оператор робить розрахунок вартості замовлення, повідомляє приблизну вартість доставки, виходячи з попередніх відправок аналогічного товару. Точну вартість доставки розраховує транспортна компанія.
  4. Якщо є технічні питання, не відображені в описах товарів, або питання з підбору товарів Вольта байкс, телефонуйте технічному консультанту.
  5. Після перевірки менеджером наявності замовленого товару на складі, він надішле в СМС рахунок, який потрібно оплатити повністю, або внести невеликий аванс. У другому випадку основну суму потрібно сплатити при отриманні товару накладеним платежем.
  6. Після оплати замовлення зберуть, перевірять, упакують і відправлять клієнту.

Доставку товару оплачує клієнт – безпосередньо транспортній компанії. Доставка виконується транспортними компаніями по всій території України, за тарифами перевізника.

ЗАМОВЛЕННЯ, ОПЛАТА І ДОСТАВКА: докладніше

  • Замовлення товару краще робити через кошик сайту – так виключаються помилки. У «кошик» є розділ «коментарі». Там можна вказати всі побажання щодо комплектації товару. Якщо з якихось причин Ви не можете оформити замовлення online, його можна продиктувати оператору за телефонами, вказаними на сайті. Оператор не консультує з технічних питань і може відповісти тільки на питання щодо наявності товару, цін, оплати, доставки.
  • Якщо є технічні питання, не відображені в описах товарів на сайті, або потрібні рекомендації з їх підбору, можна отримати 1, 2 або 3 безкоштовні усні технічні консультації по товарах Вольта байкс тривалістю до 5–10 хвилин, зателефонувавши за відповідним номером телефону.

Наполегливе прохання спочатку прочитати описи і статті на сайті, в яких у 99% випадків є вичерпна інформація з технічних характеристик і підбору товарів.

  • Після перевірки менеджером наявності замовленого товару на складі, він надішле в СМС рахунок, який потрібно оплатити повністю, або внести невеликий аванс. У другому випадку основну суму потрібно сплатити при отриманні товару накладеним платежем. Для товарів, що виготовляються під замовлення, потрібно внести аванс – незалежно від місця і способу їх отримання (в тому числі при самовивозі зі складу або магазину компанії).
  • При відправленні товару накладеним платежем ми беремо аванс у сумі, приблизно рівній вартості пересилки товару в обидва кінці – для того, щоб гарантувати оплату послуг транспортних компаній у разі неявки клієнта для отримання товару. Сума, отримана як передоплата, віднімається з вартості товару. Оплата пересилки товару здійснюється клієнтом самостійно при отриманні товару.
  • Клієнтам, які не бажають вносити аванс для відправки товару накладеним платежем, пропонуємо купувати наші товари самовивозом, оплачуючи їх при покупці у пункті видачі інтернет-магазину в Одесі (Дальницьке шосе 19А, «Вольта байкс») або у магазині в Києві (вул. О. Телиги 41, «Центр електротранспорту»). Перед відвідуванням цих адресів рекомендуємо зателефонувати і уточнити наявність товару.

Часте запитання: які гарантії, що після оплати або авансу ви відправите товар?

Відповідь: компанія «Вольта байкс» – найстаріша в Україні по легкому електротранспорту, працює в Одесі за однією і тією ж адресою з 2007 року. Домен сайту www.voltabikes.ua і телефони – не змінювалися багато років. Наш магазин у Києві також працює за тією ж адресою з моменту відкриття. А будь-який розрахунковий або картковий рахунок легко перевірити: належить він зареєстрованому суб’єкту підприємницької діяльності чи ні.

  • 6. Офіційно повідомляємо, що, відправляючи клієнту рахунок для оплати товару, ми підтверджуємо тим самим його наявність або можливість виготовлення і зобов’язуємося відправити товар після отримання оплати у строки, погоджені з клієнтом. З усіма, кому це необхідно, укладаємо договори на постачання товарів.
  • 7. Після оплати на картковий або розрахунковий рахунок потрібно повідомити про це менеджера. Оплату перевірять, після цього замовлення зберуть, з’єднають електричні ланцюги компонентів, перевірять їх працездатність; проведуть передпродажну підготовку технічно складних виробів, упакують і відправлять зазначеним Вами способом у строки, які повідомляє менеджер при замовленні товару.
  • 8. Усі товари комплектуються відповідно до розділу «комплектація» в описі товару на сайті, а не за фотографіями товару, які дають загальне уявлення про зовнішній вигляд виробу.
  • 9. На товар видається накладна, гарантійний талон (для товарів, у описах яких зазначені гарантійні зобов’язання). Докладні інструкції надсилаються в електронному вигляді на електронну пошту клієнта. За заявкою клієнта, при покупці, ми можемо роздрукувати на папері і відправити разом із товаром базовий варіант інструкції з експлуатації. Але у цьому випадку вона не буде містити додаткові розділи з рекомендаціями Вольта байкс з експлуатації і самостійного пошуку несправностей.
  • 10. У населені пункти України товар доставляється транспортними компаніями «Нова пошта», «Делівері», «Автолюкс» та ін. Вартість доставки товару транспортними компаніями можна розрахувати самостійно, знаючи габарити упаковки і вагу товару, на сайтах транспортних компаній. Приблизну вартість доставки можуть повідомити у відділі замовлень «Вольта байкс» за телефонами, вказаними на сайті.
  • 11. Доставка товару оплачується покупцем у момент його отримання. При замовленні товару накладеним платежем клієнт у транспортній компанії робить 3 платежі: оплачує залишок вартості товару (за вирахуванням сплаченого нам авансу), платить за перевезення товару і оплачує пересилку грошей з накладеного платежу – у нашу адресу.
  • 12. Безкоштовна доставка товарів Вольта байкс здійснюється нами тільки до найближчого відділення транспортної компанії / місцезнаходження перевізника. Отримання будь-яких товарів Вольта байкс на складі компанії в Одесі, а також у нашому магазині в Києві, незалежно від їх ціни, ваги і габаритів, здійснюється самовивозом.

Доставка товарів, куплених в нашому інтернет-магазині, транспортом компанії «Вольта байкс» по м. Одеса, здійснюється за погодженням з клієнтом, з розрахунку 10 грн/1 км при перевезенні у легкому вантажному фургоні; 12 грн/1 км – при перевезенні у вантажівці. Враховується відстань за навігатором в обидва кінці від складу компанії.

Транспортування товарів за межами м. Одеса (в інші населені пункти) оплачується з розрахунку 10 грн/1 км при перевезенні у легкому вантажному фургоні; 12 грн/1 км – при перевезенні у вантажівці. Враховується відстань за навігатором в обидва кінці від складу компанії.

  • 13. При пересиланні товарів транспортними компаніями, вони страхуються від втрати і пошкоджень на повну вартість, якщо немає інших вказівок клієнта, і упаковуються способом, рекомендованим транспортною компанією. Співробітники транспортних компаній перевіряють відсутність пошкоджень товару при його прийомі до перевезення.
  • 14. При отриманні товару в транспортній компанії потрібно перевіряти відсутність механічних пошкоджень і комплектацію. Транспортні компанії не приймають претензій після того, як клієнт розписався в отриманні і вивіз товар за межі приміщення транспортної компанії.
  • 15. «Вольта байкс» не приймає претензій щодо пошкоджень або нестачі товару, що виникли під час його перевезення, оскільки це відповідальність транспортних компаній. При виявленні клієнтом пошкоджень або нестачі в момент отримання товару на транспортній компанії, ми подаємо заяву транспортній компанії, яка в таких випадках зобов’язана відшкодувати збитки за рахунок страховки.

ЗАМОВЛЕННЯ, ОПЛАТА І ДОСТАВКА: докладніше

  • Замовлення товару краще робити через кошик сайту – так виключаються помилки. У «кошик» є розділ «коментарі». Там можна вказати всі побажання щодо комплектації товару. Якщо з якихось причин Ви не можете оформити замовлення online, його можна продиктувати оператору за телефонами, вказаними на сайті. Оператор не консультує з технічних питань і може відповісти тільки на питання щодо наявності товару, цін, оплати, доставки.
  • Якщо є технічні питання, не відображені в описах товарів на сайті, або потрібні рекомендації з їх підбору, можна отримати 1, 2 або 3 безкоштовні усні технічні консультації по товарах Вольта байкс тривалістю до 5–10 хвилин, зателефонувавши за відповідним номером телефону.Наполегливе прохання спочатку прочитати описи і статті на сайті, в яких у 99% випадків є вичерпна інформація з технічних характеристик і підбору товарів.
  • Після перевірки менеджером наявності замовленого товару на складі, він надішле в СМС рахунок, який потрібно оплатити повністю, або внести невеликий аванс. У другому випадку основну суму потрібно сплатити при отриманні товару накладеним платежем. Для товарів, що виготовляються під замовлення, потрібно внести аванс – незалежно від місця і способу їх отримання (в тому числі при самовивозі зі складу або магазину компанії).
  • При відправленні товару накладеним платежем ми беремо аванс у сумі, приблизно рівній вартості пересилки товару в обидва кінці – для того, щоб гарантувати оплату послуг транспортних компаній у разі неявки клієнта для отримання товару. Сума, отримана як передоплата, віднімається з вартості товару. Оплата пересилки товару здійснюється клієнтом самостійно при отриманні товару.
  • Клієнтам, які не бажають вносити аванс для відправки товару накладеним платежем, пропонуємо купувати наші товари самовивозом, оплачуючи їх при покупці у пункті видачі інтернет-магазину в Одесі (Дальницьке шосе 19А, «Вольта байкс») або у магазині в Києві (вул. О. Телиги 41, «Центр електротранспорту»). Перед відвідуванням цих адресів рекомендуємо зателефонувати і уточнити наявність товару.

Часте запитання: які гарантії, що після оплати або авансу ви відправите товар?

Відповідь: компанія «Вольта байкс» – найстаріша в Україні по легкому електротранспорту, працює в Одесі за однією і тією ж адресою з 2007 року. Домен сайту www.e-bike.com.ua і телефони – не змінювалися багато років. Наш магазин у Києві також працює за тією ж адресою з моменту відкриття. А будь-який розрахунковий або картковий рахунок легко перевірити: належить він зареєстрованому суб’єкту підприємницької діяльності чи ні.

  • Офіційно повідомляємо, що, відправляючи клієнту рахунок для оплати товару, ми підтверджуємо тим самим його наявність або можливість виготовлення і зобов’язуємося відправити товар після отримання оплати у строки, погоджені з клієнтом. З усіма, кому це необхідно, укладаємо договори на постачання товарів.
  • Після оплати на картковий або розрахунковий рахунок потрібно повідомити про це менеджера. Оплату перевірять, після цього замовлення зберуть, з’єднають електричні ланцюги компонентів, перевірять їх працездатність; проведуть передпродажну підготовку технічно складних виробів, упакують і відправлять зазначеним Вами способом у строки, які повідомляє менеджер при замовленні товару.
  • Усі товари комплектуються відповідно до розділу «комплектація» в описі товару на сайті, а не за фотографіями товару, які дають загальне уявлення про зовнішній вигляд виробу.
  • На товар видається накладна, гарантійний талон (для товарів, у описах яких зазначені гарантійні зобов’язання). Докладні інструкції надсилаються в електронному вигляді на електронну пошту клієнта. За заявкою клієнта, при покупці, ми можемо роздрукувати на папері і відправити разом із товаром базовий варіант інструкції з експлуатації. Але у цьому випадку вона не буде містити додаткові розділи з рекомендаціями Вольта байкс з експлуатації і самостійного пошуку несправностей.
  • У населені пункти України товар доставляється транспортними компаніями «Нова пошта», «Делівері», «Автолюкс» та ін. Вартість доставки товару транспортними компаніями можна розрахувати самостійно, знаючи габарити упаковки і вагу товару, на сайтах транспортних компаній. Приблизну вартість доставки можуть повідомити у відділі замовлень «Вольта байкс» за телефонами, вказаними на сайті.
  • Доставка товару оплачується покупцем у момент його отримання. При замовленні товару накладеним платежем клієнт у транспортній компанії робить 3 платежі: оплачує залишок вартості товару (за вирахуванням сплаченого нам авансу), платить за перевезення товару і оплачує пересилку грошей з накладеного платежу – у нашу адресу.
  • Безкоштовна доставка товарів Вольта байкс здійснюється нами тільки до найближчого відділення транспортної компанії / місцезнаходження перевізника. Отримання будь-яких товарів Вольта байкс на складі компанії в Одесі, а також у нашому магазині в Києві, незалежно від їх ціни, ваги і габаритів, здійснюється самовивозом.

Доставка товарів, куплених в нашому інтернет-магазині, транспортом компанії «Вольта байкс» по м. Одеса, здійснюється за погодженням з клієнтом, з розрахунку 10 грн/1 км при перевезенні у легкому вантажному фургоні; 12 грн/1 км – при перевезенні у вантажівці. Враховується відстань за навігатором в обидва кінці від складу компанії.

Транспортування товарів за межами м. Одеса (в інші населені пункти) оплачується з розрахунку 10 грн/1 км при перевезенні у легкому вантажному фургоні; 12 грн/1 км – при перевезенні у вантажівці. Враховується відстань за навігатором в обидва кінці від складу компанії.

  • При пересиланні товарів транспортними компаніями, вони страхуються від втрати і пошкоджень на повну вартість, якщо немає інших вказівок клієнта, і упаковуються способом, рекомендованим транспортною компанією. Співробітники транспортних компаній перевіряють відсутність пошкоджень товару при його прийомі до перевезення.
  • При отриманні товару в транспортній компанії потрібно перевіряти відсутність механічних пошкоджень і комплектацію. Транспортні компанії не приймають претензій після того, як клієнт розписався в отриманні і вивіз товар за межі приміщення транспортної компанії.
  • «Вольта байкс» не приймає претензій щодо пошкоджень або нестачі товару, що виникли під час його перевезення, оскільки це відповідальність транспортних компаній. При виявленні клієнтом пошкоджень або нестачі в момент отримання товару на транспортній компанії, ми подаємо заяву транспортній компанії, яка в таких випадках зобов’язана відшкодувати збитки за рахунок страховки.

ЗАМОВЛЕННЯ, ОПЛАТА І ДОСТАВКА: дуже докладно

Вибір товару

  • Щоб побачити, чи є в наявності потрібний вам товар, потрібно зайти в його опис. Перша строка опису – назва товару; друга – вартість; третя строка – наявність товару. Якщо вказано, що товар «на складі», його можна купити або замовити його виготовлення в короткі строки. Якщо вказано «товар очікується», це означає, що його немає в наявності. Уточнити приблизні строки надходження відсутнього товару можна в тех. консультації за телефонами, вказаними на сайті.
  • Усі ціни товарів на сайті – актуальні і можуть змінюватися тільки для виробів, що виготовляються під замовлення, у разі зміни їх характеристик, а також при виконанні різних робіт залежно від їх обсягу.

  • Ми зацікавлені в тому, щоб товари, придбані в нашому інтернет-магазині, найкраще задовольняли Ваші потреби, і маємо для цього найкращий в Україні асортимент електротранспорту та комплектуючих. Тому перед замовленням ви можете обговорити заплановану покупку з тех. консультантом за телефонами, вказаними на сайті, з 9 до 18 год. у понеділок – суботу. Звертаємо увагу, що безкоштовні консультації надаються по товарах «Вольта байкс» в усній формі та в розумних межах. Це може бути 1, 2 або 3 консультації до 5–10 хвилин.
  • На сайті, у всіх товарів, є докладні описи з ціною, наявністю товару, його технічними та експлуатаційними характеристиками. Перш ніж телефонувати до служби техпідтримки, просимо уважно ознайомитися з описами товарів, що вас цікавлять, і не ставити запитання, відповіді на які є в описах, у тому числі питання про ціну та наявність товару. Усе це вказано в описах! У розділі Статті на сайті є понад 1400 статей по електротранспорту, зокрема статті щодо правильного підбору електротранспорту та компонентів.

Замовлення товару

  • В інтернет-магазині працює цілодобова система оформлення замовлення on line. Такий спосіб замовлення – бажаніший, тому що зводить до мінімуму можливі помилки та непорозуміння між клієнтом і менеджером. Для оформлення замовлення потрібно натиснути кнопку «в кошик» в описі обраного товару. Для оформлення замовлень через «кошик» реєструватися на сайті не обов’язково, але бажано для отримання бонусів і відстеження історії покупок, участі в акціях. Перейти в розділ «реєстрація» можна здесь. Усі побажання, запитання й додаткові вимоги, якщо вони є, слід зазначити в розділі «коментар» при оформленні замовлення через кошик.
  • Також замовлення можна продиктувати за телефонами відділу замовлень, вказаними на сайті. Оператори не є інженерами і не дають технічних консультацій з підбору товару. Вони лише записують замовлення, продиктоване клієнтами, які з якихось причин не можуть зробити його через інтернет. Оператор може уточнити наявність товару, повідомити приблизну вартість доставки.
  • Якщо замовлення зроблене у робочі дні та години, менеджер уточнить на складі наявність товарів, обраних клієнтом, строк виконання замовлення і дізнається відповіді на запитання, поставлені клієнтом. На все це може знадобитися від 30 хвилин до кількох годин – залежно від завантаженості спеціалістів компанії. Тільки після цього менеджер зв’яжеться з клієнтом за телефоном, указаним у замовленні, щоб узгодити спосіб оплати і доставки та надати реквізити на оплату. Якщо замовлення зроблене у неробочий час або наприкінці робочого дня, менеджер зв’яжеться з клієнтом телефоном або електронною поштою у найближчий робочий день (понеділок – п’ятниця, за винятком святкових днів).

Оплата товару

  • Офіційно повідомляємо, що, відправляючи клієнту рахунок для оплати товару, ми підтверджуємо тим самим його наявність або можливість виготовлення і зобов’язуємося відправити товар після отримання оплати у строки, погоджені з клієнтом. За потреби укладаємо договори на постачання товарівахунок потрібно оплатити повністю або внести невеликий аванс. У другому випадку основну суму потрібно сплатити при отриманні товару накладеним платежем. Для товарів, що виготовляються під замовлення, потрібно внести аванс – незалежно від місця і способу їх отримання (в тому числі при самовивозі зі складу або магазину компанії).
  • Менеджер компанії для оплати надає реквізити офіційно зареєстрованого суб’єкта підприємницької діяльності, дані якого можна перевірити, а склад інтернет-магазину знаходиться з 2007 року і по теперішній час за адресою м. Одеса, Дальницьке шосе 19а.

  • Звертаємо увагу, що реквізити для оплати вам мають повідомити після відправлення замовлення через кошик інтернет-магазину www.e-bike.com.ua або вашого дзвінка за одним із телефонів, указаних на цьому сайті. Ми не несемо відповідальності за дії інших інтернет-магазинів і приватних осіб, які не є співробітниками Вольта байкс.

Оплата товару накладеним платежем

  • При відправленні товару накладеним платежем ми беремо аванс у сумі, приблизно рівній вартості пересилки товару в обидва кінці, щоб гарантувати оплату послуг транспортних компаній у разі неявки клієнта для отримання товару. Сума, отримана як передоплата, віднімається із суми накладеного платежу. Оплата пересилки товару здійснюється клієнтом самостійно при отриманні товару.
  • Клієнтам, які не бажають вносити аванс для відправки товару накладеним платежем, пропонуємо придбавати наші товари самовивозом, оплачуючи їх при покупці в пункті видачі інтернет-магазину в Одесі (Дальницьке шосе 19А, «Вольта байкс») або в магазині в Києві (вул. О. Телиги 41, «Центр електротранспорту»). Перед відвідуванням цих адресів рекомендуємо зателефонувати і уточнити наявність товару.

Способи оплати товару для клієнтів з України:

  1. Перерахування на платіжну карту Visa через інтернет-банкінг
  2. Оплата готівкою на платіжну карту Visa через термінал поповнення
  3. Оплата накладеним платежем при отриманні в транспортних компаніях: «Нова пошта», «Євроекспрес», «Автолюкс» (при виборі цього способу оплати клієнт оплачує нам авансом вартість пересилки у 2-кратному розмірі)
  4. Перерахування на розрахунковий рахунок
  5. Грошовий переказ у Правекс банку, Ощадбанку та інших банках
  6. Оплата готівкою
  • Після оплати на картковий або розрахунковий рахунок потрібно повідомити про це менеджера компанії Вольта байкс. Оплату одразу ж перевірять. Після цього замовлення на комплектацію буде передано на склад інтернет-магазину.

Способи оплати товару і доставки для клієнтів з інших країн:

  1. товар можна оплатити грошовим переказом за системою Western Union
  2. товар відправляється міжнародними транспортними компаніями:
  3. «Укрпошта»
  4. «Нова пошта»
  5. «EMS»
  6. «DHL»
  7. «TNT»
  8. «Fedex»

Комплектація замовлення

  • На складі укомплектують замовлення і передадуть його майстру, який в обов’язковому порядку перевірить виріб на працездатність, відсутність пошкоджень, а у разі придбання кількох компонентів одночасно – з’єднає їх електричні ланцюги між собою, щоб полегшити збірку для клієнта.
  • Усі товари комплектуються відповідно до розділу «комплектація» в описі товару на сайті, а не за фотографіями товару, які дають загальне уявлення про зовнішній вигляд виробу.
  • Щоб виключити можливі претензії та непорозуміння, процес перевірки більшості товарів, а також їх пакування знімається на відео. Відеофайл зберігається не менше 1 місяця з моменту відправлення товару. Це дозволяє оперативно й об’єктивно розглядати претензії, які можуть виникнути в момент отримання товару, наприклад – при недостатньо дбайливому транспортуванні.
  • На товар видається накладна, гарантійний талон (для товарів, у описах яких зазначені гарантійні зобов’язання). Докладні інструкції надсилаються в електронному вигляді на електронну пошту клієнта. За заявкою клієнта, при покупці, ми можемо роздрукувати на папері і відправити разом із товаром базовий варіант інструкції з експлуатації. Але у цьому випадку вона не буде містити додаткові розділи з рекомендаціями Вольта байкс з експлуатації і самостійного пошуку несправностей.

Доставка товару

  • Товар доставляється в будь-який регіон України до дверей покупця або до складу транспортної компанії (так дешевше) за 1–3 дні, через транспортні компанії «Нова пошта», «Делівері», «Нічний експрес», «Автолюкс», «Міст експрес», «САТ», «Євро експрес», «Укрпошта» тощо, маршрутними автобусами, залізницею (за наявності прямого наземного транспортного сполучення між пунктом доставки і Одесою), транспортом через оптовий ринок "7 км", попутним транспортом, а також іншими способами.
  • Вартість доставки товару транспортними компаніями можна розрахувати самостійно, знаючи габарити упаковки і вагу товару, на сайтах транспортних компаній. Приблизну вартість доставки можуть повідомити у відділі замовлень «Вольта байкс» за телефонами, вказаними на сайті. Вартість доставки оплачує покупець.
  • Безкоштовна доставка товарів Вольта байкс здійснюється нами тільки до найближчого відділення транспортної компанії / місцезнаходження перевізника. Отримання будь-яких товарів Вольта байкс на складі компанії в Одесі, а також у нашому магазині в Києві, незалежно від їх ціни, ваги і габаритів, здійснюється самовивозом.

Доставка товарів, куплених у нашому інтернет-магазині, транспортом компанії «Вольта байкс» по м. Одеса, здійснюється за погодженням з клієнтом, з розрахунку 10 грн/1 км при перевезенні у легкому вантажному фургоні; 12 грн/1 км – при перевезенні у вантажівці. Враховується відстань за навігатором в обидва кінці від складу компанії.

Транспортування товарів за межами м. Одеса (в інші населені пункти) оплачується з розрахунку 10 грн/1 км при перевезенні у легкому вантажному фургоні; 12 грн/1 км – при перевезенні у вантажівці. Враховується відстань за навігатором в обидва кінці від складу компанії.

  • При пересиланні товарів транспортними компаніями відправлення страхуються від втрати і пошкоджень на повну вартість, якщо немає інших вказівок клієнта, і упаковуються способом, рекомендованим транспортною компанією. Співробітники транспортних компаній перевіряють відсутність пошкоджень товару при його прийомі до перевезення.
  • Після відправлення товару ввечері або в першій половині наступного дня менеджер Вольта байкс у СМС повідомляє клієнту номер декларації для отримання товару на транспортній компанії. Безкоштовне зберігання товару на складах транспортних компаній, як правило, діє протягом 5 днів з моменту надходження товару
  • При отриманні товару від кур’єра або на складі транспортної компанії рекомендуємо в присутності співробітника кур’єрської служби розкрити посилку і перевірити її вміст. Транспортні компанії не приймають претензій після того, як клієнт розписався в отриманні і вивіз товар за межі приміщення транспортної компанії.
  • «Вольта байкс» не приймає претензій щодо пошкоджень або нестачі товару, що виникли під час його перевезення, оскільки це відповідальність транспортних компаній. При виявленні клієнтом пошкоджень або нестачі в момент отримання товару на транспортній компанії ми подаємо заяву транспортній компанії, яка в таких випадках зобов’язана відшкодувати збитки за рахунок страховки.

Підготовка товару до експлуатації клієнтом

  • При пересиланні товару транспортними компаніями, для кращого збереження виробів і зменшення обсягу пакування, вони переводяться в транспортне положення: у двоколісного електротранспорту може бути демонтовано переднє колесо, кермо, педалі, дзеркала заднього виду, багажні бокси. Будь-який виріб може бути відправлений клієнту в повністю зібраному вигляді. У більшості випадків це значно здорожчує вартість доставки
  • Якщо після отримання товару у клієнта виникнуть питання щодо збирання або експлуатації виробу, відповіді на них нададуть спеціалісти служби техпідтримки або майстри сервісного центру.
  • Поряд із безкоштовним гарантійним ремонтом усіх товарів, забезпечених гарантією, ми гарантуємо ремонт електротранспорту ТМ Volta bikes будь-якого року випуску!