ПРИЗНАЧЕННЯ
Прямо-привідне мотор колесо Вольта байкс з номінальною напругою 48v-60v та номінальною потужністю 800 ватів, використовується для переобладнання звичайного велосипеда в електровелосипед. На ньому можна буде пересуватися по будь-яких дорогах і легкому бездоріжжю за допомогою тільки мотор колеса, мотор колеса + педалі, або на педалях, без допомоги мотор колеса.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Номінальна напруга: 48v-60v
- Номінальна/максимальна потужність: 800w / 1600w
- Пікова потужність: 2400w
- Максимальна швидкість електровелосипеда з цим мотор колесом: 45 – 50 км/год.
ОПИС
Прямо-привідні мотор колеса, краще редукторних підходять для регулярних поїздок на значні відстані, переважно за допомогою мотор колеса, без педалей або використовуючи педалі як допоміжний привод. При русі тільки на педалях, з відключеним акумулятором, прямо-привідні мотор колеса погіршують накат велосипеда, але мають здатність гальмування двигуном і рекуперації енергії.
Як основний привод велосипеда (режим скутера), це мотор колесо рекомендується для велосипедистів вагою до 100 кг. Для поїздок за допомогою мотор колеса та педалей, воно підходить для людей з вагою до 140 кг. Для заїзду на підйоми, потрібна допомога мотор колесу педалями.
Прямо-привідне колесо мотор Volta 48-60v 800w легко встановлюється в передню вилку велосипеда. Додавши до нього контролер, акумулятор і ручку газу, велосипед перетворюється на електровелосипед, який за своїми характеристиками перевершує багато серійних моделей. Електропривід забезпечує максимальну швидкість до 45-50 км/год і заїзд на досить круті підйоми без педалей. У режимі мотор колесо + педалі можна збільшити максимальну швидкість і заїжджати на більш круті підйоми.
У порівнянні з прямо-привідними мотор колесами Вольта на 600 ват, у мотор коліс на 800 ват, трохи вище максимальна швидкість і тяга.
Мотор колесо має кріплення для ротора стандартного велосипедного дискового гальма . На кабелі мотор колеса є роз'єм для швидкого демонтажу. Придбати це мотор колесо краще, вже заспецованим у подвійний посилений велосипедний обід необхідного вам діаметра: 20-28”.
Будь ласка, читайте статтю про те, як правильно вибрати мотор колесо, а також статтю про переваги і недоліки прямо-привідних мотор коліс.
Експлуатаційні характеристики
- Номінальна напруга: 48v, 60v;
- Номінальна/максимальна потужність: 800 / 1600 ват*
* Номінальна потужність - доступна при безперервній тривалій роботі мотор колеса. Максимальна потужність, без погіршення характеристик мотор колеса при подальшій експлуатації, обмежена за часом роботи і залежить від навантаження та умов охолодження
- пікова потужність: 2.4 кВт (доступна короткочасно, на 5 - 15 секунд).
- Номінальний/максимальний батарейний струм: 17А/34А
- максимальна швидкість обертання на холостому ходу при напрузі 48v: 480 об/хв; 60v: 505 об/хв.
*Швидкість обертання під навантаженням, зменшиться на 20 – 25%
- максимальна швидкість електровелосипеда, обладнаного цим мотор колесом при номінальній напрузі 48v: 42 - 47 км/год; 60v: 45 – 50 км/год**
** Максимальна швидкість може змінюватися в залежності від типу обмоток мотор колеса, діаметра обода, напруги та потужності контролера, потужності акумуляторної батареї, навантаження, аеродинамічного опору транспорту, умов руху.
Технічні характеристики
- Електродвигун: прямо-привідний, вентильний, 3-х фазний, на постійних неодимових магнітах, з датчиками Холла
- Зовнішній діаметр мотор колеса: 240мм
- Діаметр мотор колеса по центрам отворів для спиць: 230 мм
- Діаметр сталевого кільця ротора: 205мм
- Матеріал корпусу мотор колеса: сталь, сплав алюмінію
- Робоча температура обмоток: 70 – 110 градусів.
- Пікова температура обмоток: 130 градусів.
- 46 магнітів
- 16 пар полюсів
- Максимальний ККД: 89.8%
- Довжина кабелю для підключення контролера: 1.5 м
- Кабель з водонепроникним роз'ємом для швидкого демонтажу
- Допустимий діапазон експлуатаційних температур повітря: -25 ... +45 С °
- Ступінь захисту від сторонніх частинок та води: IP54*
*Електродвигун захищений від попадання пилу та бризок води. На електровелосипеді з мотор колесом можна безпечно для його працездатності їздити під час будь-якого дощу і по калюжах, проте корпус мотор колеса не можна занурювати у воду.
- Колір мотор колеса: чорний
- вага: 5.7 кг.
Установчі дані
- Посадкова ширина між дропаутами вилки: 100 мм
- Довжина осі мотор колеса: 165 мм
- Діаметр різьблення на осі мотор колеса: М14
- Проточка на осі для встановлення у вилку (діаметр осі за фаскою) 10 мм
- Кріплення для ротора дискового гальма PCD6*44mm (стандартне, велосипедне)
- 36 отворів для спиць
- Діаметр отворів для спиць: 4.2мм
- діаметр рекомендованих спиць: 10G (3.2мм);
- Рекомендовані велосипедні обода: 20 - 28 ``
При використанні контролера з функцією рекуперації, мотор колесо забезпечує гальмування двигуном і заряджання акумулятора при русі накатом і русі під ухил.
Увага! Фото товару дає загальне уявлення про його зовнішній вигляд і може відрізнятися в деталях, або по колірній гамі від виробу, що продається. Комплектація виробу здійснюється відповідно до опису розділу «комплектація».
КОМПЛЕКТАЦІЯ
- м отор колесо Вольта байкс GT48-60/800 F -D з кабелем для підключення до контролера
- комплект гайок та шайб для кріплення до вилки
- гвинти для кріплення гальмівного диска: 6 шт.
- Гарантійний талон
Примітка: інструкція з підключення мотор колеса входить в комплектацію контролера
ГАРАНТІЯ
Гарантія 1 рік без обмеження пробігу.
Ми впевнені у високій якості пропонованого товару, тому, на мотор колесо можна оформити розширену гарантію до 3 років. Детальна інформація знаходиться ТУТ
Також пропонуємо замовити комплектуючі для створення електровелосипеда та опції для нього:
- ручку газу
- Універсальний підсилювач вилки УВ-1000 w
- літій іонну акумуляторну батарею Volta необхідної потужності (залежно від відстані пробігу), з номінальною напругою, що відповідає напругі контролера
- 3-х позиційний перемикач для 3-х віртуальних передач
- світлодіодна велофара з живленням від акумуляторів електровелосипеда
- Світлодіодний габаритний вогонь
- Цифровий вольтметр на кермо
- Універсальний LCD дисплей S-100 або S -200
- блок охоронної сигналізації (підключається до контролерів Volta)
- велосипедні поворотники з габаритним вогнем, стоп-сигналом та звуковим сигналом
- Пневматичний звуковий сигнал
- велонакидку від дощу
- велозамок для блокування коліс
- Утримувач для мобільного телефону з USB роз'ємом для заряджання (працює від акумуляторів електровелосипеда)
- Набір інструменту
- набір для ремонту камер та покришок
- антипрокольну рідину для камер та покришок
- портативний ручний насос для накачування коліс
- портативний повітряний компресор для накачування коліс (працює від акумуляторів електровелосипеда)
- посилені подвійні велосипедні обода 20 " - 28 "
- Універсальне кріплення для велосипеда на авто
Вольта байкс – найстаріша компанія в Україні з легкого електротранспорту, працює з 2007 року. Весь цей час ми виробляємо, модернізуємо, продаємо та ремонтуємо легкий електротранспорт та компоненти для нього. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо оптимального підбору компонентів, виходячи з ваших побажань щодо швидкості, тяги та відстані пробігу.
Про якість мотор коліс Вольта байкс
Мотор колеса ТМ Вольта байкс, виробляються на заводах відомих компаній, але відрізняються від їх стандартної продукції. Вони робляться за нашими специфікаціями, мають більш міцну конструкцію та покращені експлуатаційні характеристики. А оскільки ми не переплачуємо за китайські бренди, то їх продажна ціна нижча, ніж у мотор коліс, які часто мають скромніші характеристики, але марковані якоюсь китайською назвою.
Прямо-привідне мотор колесо Вольта байкс - високоефективний безщітковий електродвигун на постійних неодимових магнітах, що має тільки 2 деталі, що рухаються: опорні підшипники. Крутний момент від вентильного трифазного електродвигуна, передається на корпус мотор колеса, який заспицирован в велосипедний обід.
Вузли та деталі мотор колеса не потребують мастила та регулювання протягом усього періоду експлуатації. Як то кажуть – поставив та забув! Мотор колесо може безпечно експлуатуватися в будь-яку погоду, у тому числі під час дощу, проте слід уникати занурення корпусу мотор колеса у воду.
Проста та досконала конструкція, відмінна якість компонентів, гарантують високу надійність та довговічність наших прямо-привідних мотор коліс. Це перевірено на практиці десятками тисяч наших клієнтів, у яких мотор колеса Вольта байкс служать без ремонту більше 10 років і часто обганяють електровелосипеди з мотор колесами інших виробників, де заявлена більш висока потужність. Більшість мотор коліс Volta bikes, проданих ще в 2007 – 2008 роках, досі працюють без будь-якого ремонту.
Про потужність мотор коліс Вольта байкс
Мотор колесо "205 типу" Вольта байкс 48-60v800w - має номінальну потужність 800 ват. Його можна назвати 1-кіловатним, так як ця потужність доступна більш-менш тривалий час роботи.
У мотор колеса на 800 ват – цікава історія створення. У 2009 - 2010 роках в Україні почали з'являтися нові компанії з електротранспорту. Вони пропонували стандартну лінійку мотор коліс: 500w; 750w; 1000w.
У 500 - 750 ватних моторах, заводи зазвичай використовують неодимові магніти шириною 27мм, в кіловатних - 30мм. Втім, багато китайських заводів, мотор колеса з магнітами шириною 27 мм, продають, як «кіловатники».
Ми вирішили запустити свою лінійку потужностей: 600w; 800w; 1000w; 1200w; 1500w. Це був не тільки маркетинговий хід (деякі продавці досі «розширюють» асортимент своїх мотор коліс за рахунок різних написів на тих самих мотор колесах), а реально, нові моделі.
Деякі продавці кажуть, що мотор колеса з номінальною потужністю 1000 Вт, достатньо на всі випадки життя та інші мотор колеса – не потрібні. Насправді ця ідея просувається для зниження витрат від розширення асортименту товару і не має нічого спільного з турботою про споживачів. У Вольта байкс, кожен може вибрати колесо мотор, що підходить найкращим чином за своїми характеристиками. До того ж, чим потужніший прямо-привідний мотор, тим воно важче і дорожче, а накат - гірше.
Для мотор коліс з номіналом 600, 800 і 1000 ватів, ми використовуємо корпуси від «кіловатників». Це дозволяє максимально уніфікувати ці три, найбільш ходові моделі та здешевити їх виробництво. А ось магніти та обмотки у цих трьох моторів – різні. Максимальний обсяг обмотки – у кіловатного МК. Для обмоток на 800 ват – мідного дроту йде трохи менше. Це дає різницю у вазі та собівартості. За надійністю, 800 ватний мотор колеса Вольта байкс, при штатній експлуатації, навіть перевершують «кіловатники», тому що краще охолоджуються і працюють з меншими навантаженнями.
Чим відрізняються мотор колеса різних виробників
При загальній схожості конструкції, прямо-привідні мотор колеса різних виробників, відрізняються один від одного. Для того, щоб з'ясувати, яке мотор колесо потужніше, в першу чергу, потрібно дивитися на ширину магнітів . Чим ширші магніти, тим потужніше мотор колесо, за умови, що кількість проводу в обмотках відповідає магнітам і максимально заповнює котушки. Також має значення якість мідних проводів обмотки.
Поєднання ширших магнітів (їм потрібен ширший корпус) і великого обсягу обмоток, збільшує вагу. Тому, ознакою більш високої потужності у мотор коліс однакової конструкції, може служити більша вага мотор колеса.
Є й інші складові потужних та якісних моторів: переріз силових проводів; наявність термодатчика в обмотках; клас підшипників; матеріал корпусу мотор колеса; якість електротехнічної сталі для статора, якість лаку для ізоляції обмотки та, зрозуміло, якість збирання.
Чи знаємо ми всі ці параметри? – Безперечно. Більш того, ми завжди використовуємо компоненти та матеріали з найкращими характеристиками. Нам немає необхідності завищувати або занижувати характеристики, тому що ми маємо величезний асортимент мотор коліс, і кожен може вибрати собі найбільш підходяще. Ми гарантуємо високу якість, великий термін експлуатації та відповідність характеристик заявленим.
Уся лінійка мотор коліс Вольта байкс, неодноразово модернізувалося. За рахунок розробки нових корпусів, зменшено вагу мотор коліс; рахунок зменшення зазорів між якорем і статором, застосування високоякісних неодимовых магнітів і підшипників, збільшено ККД. У результаті, мотор колесо з прямим приводом Вольта байкс, має «вилізану» до досконалості конструкцію. Якісні комплектуючі забезпечують:
- Максимально високий ККД для цього типу мотор коліс,
- економне використання енергії,
- низький шум та вібрацію при роботі,
- надійну та безаварійну роботу мотор колеса протягом багатьох років.
Можливості 800-ватного мотор колеса Вольта байкс
Поєднання гарного крутного моменту, досить високої швидкості, надійності та привабливої ціни, робить 800-ватну модель мотор колеса з прямим приводом ТМ Volta bikes, - однією з кращих пропозицій на ринку за співвідношенням ціна/якість/технічні характеристики. Це мотор колесо - відмінний варіант недорогого електроприводу, для тих, хто хоче переміщатися з досить високою швидкістю.
Прямо-привідні мотор колеса потужністю 800 ват рекомендуються для створення електровелосипедів, на яких планується їздити в основному за допомогою електроприводу, допомагаючи педалями на старті, підйомах, обгонах і для збільшення максимальної швидкості.
Цей мотор буде оптимальним за таких умов:
- вага людини не перевищує 100кг;
- Для руху за допомогою тільки мотор колеса підходить крейсерська швидкість 35 - 40 км / год;
- для подолання підйомів велосипедист готовий допомагати педалями. Якщо потрібна більш висока швидкість і тяга, радимо придбати у нас мотор колесо з номінальною потужністю 1 кіловат або 1200 ват, 1500 ват.
На електровелосипеді з мотор колесом «Вольта байкс» потужністю 800 ватів, переважно пересуваються в двох режимах:
- за допомогою мотор колеса, керуючи ним ручкою газу, без допомоги педалей
- за допомогою мотор колеса, керуючи ним ручкою газу, одночасно обертаючи педалі.
Також можна їхати:
- за допомогою мотор колеса, що підключається автоматично від системи PAS, при обертанні педалей (у цьому випадку, в комплектацію набору, необхідно додати СИСТЕМУ PAS
- за допомогою педалей, без мотор колеса (як правило, цей режим використовується тільки у разі закінчення заряду акумуляторів, тому що крутити педалі на велосипеді з вимкненим мотор колесом, - важче).
Для розуміння, що таке 800 Вт номінальної потужності, повідомимо, що в середньому, велосипедист, пересуваючись на педалях по прямій, зі швидкістю 20 -25 км/год, виробляє всього лише близько 200 Вт. потужність» звичайного велосипедиста може досягати 500 Вт. Будь ласка, дивіться відео про це. Максимальна потужність 800-ваттного мотора колеса, досягає приблизно 1.6 кіловата, що як мінімум, втричі більше фізичних можливостей велосипедиста. Якщо врахувати, що велосипедист може допомагати мотор колесу, обертаючи педалі, такий симбіоз - хороший варіант для регулярних поїздок з досить високою швидкістю в місцевостях з невеликими перепадами висот.
Підбір мотор колеса за необхідною швидкістю
На максимальній швидкості використовується потужність, близька до максимальної. Рекомендуємо вибирати потужність і швидкість будь-якого мотора колеса таким чином, щоб воно працювало на максимальній потужності нетривалий час: на старті, при обгоні, заїзді на гору. Якщо при виборі мотор колеса Ви орієнтуєтеся на його максимальну швидкість і збираєтеся так їздити, то це неправильно. Оптимальна крейсерська швидкість має становити 2/3 від максимальної швидкості. Тоді мотор колесо прослужить довго.
Що краще: переднє чи заднє мотор колесо?
Установка будь-якого мотор колеса ззаду – краще, ніж попереду, з кількох причин. Передні вилки – це консоль, а задні – жорсткий трикутник. Загальна міцність конструкції у електровелосипеда із заднім мотором колесом - вище, ніж у передньо-привідного.
Через те, що передні вилки - не такі міцні, як задні, ми пропонуємо для них прямо-привідні мотор колеса з номінальною потужністю тільки до 1 кіловата включно. Для установки ззаду, доступні мотор колеса до 1.5 кіловата. Ще потужніші мотор колеса встановлюються лише ззаду, на спеціальні міцні рами із збільшеною посадковою шириною між дропаутами.
При старті з місця, до 70% навантаження, припадає на заднє мотор колесо велосипеда, забезпечуючи тим самим краще зчеплення з дорогою. Особливо це важливо при заїзді на підйом, коли переднє мотор колесо ще більш розвантажене і може навіть буксувати на гладких покриттях.
Керованість електровелосипедів з переднім мотор колесом - гірше, ніж у моделей із заднім приводом.
Тим не менш, передніх мотор коліс, за статистикою Вольта байкс, встановлюється більше, ніж задніх. Вся справа в тому, що переднє мотор колесо простіше встановити, ніж заднє. До того ж, з переднім мотор колесом і педальним приводом ззаду, велосипед перетворюється на повно-привідний.
Якщо, незважаючи на сказане вище, Ви вирішили встановлювати переднє мотор колесо, обов'язково використовуйте універсальний підсилювач вилки.
Збільшення потужності та швидкості мотор колеса на 800 ват
Потужність одного і того ж мотор колеса, з різними типами обмотки однакового об'єму - не змінюється. Змінюється тільки поєднання тяги і швидкості: що тонше провід і що більше витків у кожній котушці обмотки, - то вище буде тяга і менше швидкість. Чим товщі провід, і що менше витків у котушках – то вище буде швидкість і менше тяга. Іноді виробники вказують тип обмоток (для прямопривідних мотор коліс: 3Т-8Т). Від типу обмотки залежить поєднання тяги і швидкості: що менше цифра у назві типу обмотки, то вище швидкість, але менше тяга мотор колеса.
Змінюючи напругу живлення з 48v до 60v, можна змінити максимальну потужність і швидкість обертання мотор колеса за принципом: вище напруга, - вище максимальна потужність і швидкість обертання. Для потужності 800 ват, номінальна напруга 48 вольт, в цьому мотор колесі використовується, якщо не потрібно досягнення високої максимальної швидкості. З контролером та акумуляторами на 60v, максимальна швидкість електровелосипеда – трохи збільшиться.
Експлуатація прямопривідних мотор коліс з напругою, збільшеною на один щабель (c48v на 60v) цілком безпечна і дозволяє збільшити їх максимальну потужність і максимальну швидкість. Але оскільки номінальна потужність і можливості охолодження - не зміняться, при форсуванні мотор колеса і його використанні в граничних режимах роботи (тривалий рух на максимальній швидкості, заїзд з великим навантаженням на крутий затяжний підйом), потрібно стежити, щоб не було перегріву.
Контроль температури обмоток мотор колеса
Щоб безпечно задіяти всю доступну потужність, потрібно контролювати температуру обмоток. Робочий діапазон температури обмоток мотор колеса Вольта: +70 ... +110 градусів Цельсія. При температурі обмоток +120 градусів Цельсія, двигун може працювати 15-20 хвилин без пошкодження.
Точно вимірювати температуру обмоток, дозволяє термодатчик, що вбудовується в обмотки дорогих моделей мотор коліс. Бюджетні моделі мотор коліс не комплектуються термодатчиками з економічних причин: установка датчика подорожчає мотор колесо на кілька доларів. Контролери, що підтримують роботу термодатчика, коштують дорожче за звичайні моделі.
Таким чином, витративши суму на 20 - 30% більше, власник мотор колеса на 800 ват зможе безпечно використовувати всю його потужність. Але, заплативши суму на 15 - 25% більше, щодо ціни електронабору з МК 48-60v800w, можна купити набір з мотор колесом на 1000 ват, яке без термодатчика і дорогого контролера, в безпечному режимі буде видавати потужність вище, ніж слабше мотор колесо із термодатчиком.
Будь ласка, читайте статтю ЯК ПІДІБРАТИ КОНТРОЛЕР ДЛЯ МОТОР КОЛЕСА ВОЛЬТА БАЙКС
Найпростіший спосіб контролю температури обмоток прямо-привідних мотор коліс - під час руху зі значним навантаженням, зупинитися і помацати рукою його корпус. Якщо поверхня не дуже гаряча і долоню можна утримувати на поверхні корпусу, то температура двигуна – у межах норми. Слід мати на увазі, що нагрів обмоток не передається миттєво на корпус і вказаним способом можна вимірювати тільки «середню» робочу температуру, а не миттєву, що виникає на короткий час при великих навантаженнях.
Підбір контролера для мотор колеса
Мотор колесо Вольта байкс 48-60v800w, необхідно укомплектувати контролером з напругою 48v або 60v з оптимальною потужністю та бажаними функціями. Для безпечної роботи мотор колеса на 800 Вт, потрібно використовувати контролери, максимальний струм яких при напрузі 48v, не перевищує 34А; при напрузі 60v – трохи більше 27A. У цьому випадку, контролювати температуру - не потрібно, а мотор колесо може служити багато років без погіршення експлуатаційних характеристик, але його потужність буде використовуватися не повністю.
Для реалізації максимальної потужності мотор колеса, можна взяти контролер на 20 – 30% потужніше, ніж зазначено вище. При цьому потрібно пам'ятати, що чим вище потужність подається на мотор колесо, тим менше час її використання, особливо в теплу пору року. З'ясувати граничні режими в різні пори року і з різними навантаженнями, можна досвідченим шляхом, перевіряючи температуру корпусу мотор колеса.
Підбір акумуляторної батареї
Для мотор колеса на 800 ватів, підходять літій іонні та свинцево-кислотні акумуляторні батареї. При використанні контролера на 48v, ємність батареї, для поїздок за допомогою мотор колеса без допомоги педалями, повинна бути не менше 12Ah; з контролером на 60v, ємність батареї має бути не менше 10Ah. Це мінімум, який дозволяє експлуатувати батареї без значних навантажень та зменшення ресурсу. Зазначені батареї, при русі без допомоги педалей, забезпечують відстань пробігу на відстань до 40 км. Для збільшення відстані пробігу потрібно замовляти потужніші батареї.
Про рекуперацію
Через те, що вісь статора електродвигуна одночасно є віссю колеса, при відключеному живленні мотор колеса, воно працює, як генератор електроенергії. Тому, у всіх електровелосипедів з прямо-привідними мотор колесами, коли мотор колесо відключено, накат гірший, ніж у електровелосипедів з редукторними мотор колесами. Це потрібно мати на увазі при виборі мотор колеса. Як правило, прямо-привідні мотор колеса встановлюють, якщо планується їздити в основному за допомогою електроприводу, або в режимі електропривод + педалі.
Контролери з функцією рекуперації забезпечують підзарядку акумулятора при русі накатом і гальмуванні двигуном. Однак, режим рекуперації з великими струмами, що виникають на короткий час, погано впливає на стан іонних літій АКБ, особливо при низьких температурах повітря. Насамперед ефект рекуперації використовують для гальмування двигуном та економії гальмівних колодок.
Сподіваємося, що наведена інформація допоможе ефективно та безпечно використовувати мотор колесо. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо оптимального підбору компонентів, виходячи з ваших побажань щодо швидкості, тяги та відстані пробігу електровелосипеда або електромотоцикла. Електровелосипед, побудований за допомогою компонентів Volta bikes, в більшості випадків краще їде і при цьому коштує дешевше за більшість заводських електровелосипедів з аналогічними характеристиками.
БЕЗПЕКА
Будь-який транспорт відноситься до предметів підвищеної небезпеки через свою участь у дорожньому русі і пов'язаних з цим ризиків.
Щоб уникнути негативних наслідків, які можуть виникнути внаслідок неправильних дій, або неналежного технічного стану електротранспорту, необхідно використовувати його за призначенням. Водій зобов'язаний вивчити та виконувати Правила дорожнього руху. Велосипедист повинен пересуватися у застебнутому велошлемі.
Все електроустаткування для легкого електротранспорту – низьковольтне та небезпека ураження велосипедиста електричним струмом під час експлуатації – відсутнє, навіть у разі будь-яких поломок. Мотор колесо захищене від попадання пилу та бризок води, проте воно не герметично. Тому його корпус не можна занурювати у воду та інші рідини, а також мити струменем води під тиском.
У гарантійний період не дозволяється самостійно розбирати колесо мотор.
опис товару містить точну інформацію на дату його розміщення на сайті. Відповідно до політики постійного вдосконалення своєї продукції, ТМ Volta bikes залишає за собою право вносити зміни до конструкції запропонованих товарів, які суттєво не впливають на ресурс та експлуатаційні характеристики, без попереднього повідомлення.
- Відстань пробігу може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Докладніше про це можна прочитати ТУТ
Переднє мотор колесо Вольта 48v-60v 800w (1600w)
-
5.674грн.
ПРИЗНАЧЕННЯ
Прямо-привідне мотор колесо Вольта байкс з номінальною напругою 48v-60v та номінальною потужністю 800 ватів, використовується для переобладнання звичайного велосипеда в електровелосипед. На ньому можна буде пересуватися по будь-яких дорогах і легкому бездоріжжю за допомогою тільки мотор колеса, мотор колеса + педалі, або на педалях, без допомоги мотор колеса.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Номінальна напруга: 48v-60v
- Номінальна/максимальна потужність: 800w / 1600w
- Пікова потужність: 2400w
- Максимальна швидкість електровелосипеда з цим мотор колесом: 45 – 50 км/год.
ОПИС
Прямо-привідні мотор колеса, краще редукторних підходять для регулярних поїздок на значні відстані, переважно за допомогою мотор колеса, без педалей або використовуючи педалі як допоміжний привод. При русі тільки на педалях, з відключеним акумулятором, прямо-привідні мотор колеса погіршують накат велосипеда, але мають здатність гальмування двигуном і рекуперації енергії.
Як основний привод велосипеда (режим скутера), це мотор колесо рекомендується для велосипедистів вагою до 100 кг. Для поїздок за допомогою мотор колеса та педалей, воно підходить для людей з вагою до 140 кг. Для заїзду на підйоми, потрібна допомога мотор колесу педалями.
Прямо-привідне колесо мотор Volta 48-60v 800w легко встановлюється в передню вилку велосипеда. Додавши до нього контролер, акумулятор і ручку газу, велосипед перетворюється на електровелосипед, який за своїми характеристиками перевершує багато серійних моделей. Електропривід забезпечує максимальну швидкість до 45-50 км/год і заїзд на досить круті підйоми без педалей. У режимі мотор колесо + педалі можна збільшити максимальну швидкість і заїжджати на більш круті підйоми.
У порівнянні з прямо-привідними мотор колесами Вольта на 600 ват, у мотор коліс на 800 ват, трохи вище максимальна швидкість і тяга.
Мотор колесо має кріплення для ротора стандартного велосипедного дискового гальма . На кабелі мотор колеса є роз'єм для швидкого демонтажу. Придбати це мотор колесо краще, вже заспецованим у подвійний посилений велосипедний обід необхідного вам діаметра: 20-28”.
Будь ласка, читайте статтю про те, як правильно вибрати мотор колесо, а також статтю про переваги і недоліки прямо-привідних мотор коліс.
Експлуатаційні характеристики
- Номінальна напруга: 48v, 60v;
- Номінальна/максимальна потужність: 800 / 1600 ват*
* Номінальна потужність - доступна при безперервній тривалій роботі мотор колеса. Максимальна потужність, без погіршення характеристик мотор колеса при подальшій експлуатації, обмежена за часом роботи і залежить від навантаження та умов охолодження
- пікова потужність: 2.4 кВт (доступна короткочасно, на 5 - 15 секунд).
- Номінальний/максимальний батарейний струм: 17А/34А
- максимальна швидкість обертання на холостому ходу при напрузі 48v: 480 об/хв; 60v: 505 об/хв.
*Швидкість обертання під навантаженням, зменшиться на 20 – 25%
- максимальна швидкість електровелосипеда, обладнаного цим мотор колесом при номінальній напрузі 48v: 42 - 47 км/год; 60v: 45 – 50 км/год**
** Максимальна швидкість може змінюватися в залежності від типу обмоток мотор колеса, діаметра обода, напруги та потужності контролера, потужності акумуляторної батареї, навантаження, аеродинамічного опору транспорту, умов руху.
Технічні характеристики
- Електродвигун: прямо-привідний, вентильний, 3-х фазний, на постійних неодимових магнітах, з датчиками Холла
- Зовнішній діаметр мотор колеса: 240мм
- Діаметр мотор колеса по центрам отворів для спиць: 230 мм
- Діаметр сталевого кільця ротора: 205мм
- Матеріал корпусу мотор колеса: сталь, сплав алюмінію
- Робоча температура обмоток: 70 – 110 градусів.
- Пікова температура обмоток: 130 градусів.
- 46 магнітів
- 16 пар полюсів
- Максимальний ККД: 89.8%
- Довжина кабелю для підключення контролера: 1.5 м
- Кабель з водонепроникним роз'ємом для швидкого демонтажу
- Допустимий діапазон експлуатаційних температур повітря: -25 ... +45 С °
- Ступінь захисту від сторонніх частинок та води: IP54*
*Електродвигун захищений від попадання пилу та бризок води. На електровелосипеді з мотор колесом можна безпечно для його працездатності їздити під час будь-якого дощу і по калюжах, проте корпус мотор колеса не можна занурювати у воду.
- Колір мотор колеса: чорний
- вага: 5.7 кг.
Установчі дані
- Посадкова ширина між дропаутами вилки: 100 мм
- Довжина осі мотор колеса: 165 мм
- Діаметр різьблення на осі мотор колеса: М14
- Проточка на осі для встановлення у вилку (діаметр осі за фаскою) 10 мм
- Кріплення для ротора дискового гальма PCD6*44mm (стандартне, велосипедне)
- 36 отворів для спиць
- Діаметр отворів для спиць: 4.2мм
- діаметр рекомендованих спиць: 10G (3.2мм);
- Рекомендовані велосипедні обода: 20 - 28 ``
При використанні контролера з функцією рекуперації, мотор колесо забезпечує гальмування двигуном і заряджання акумулятора при русі накатом і русі під ухил.
Увага! Фото товару дає загальне уявлення про його зовнішній вигляд і може відрізнятися в деталях, або по колірній гамі від виробу, що продається. Комплектація виробу здійснюється відповідно до опису розділу «комплектація».
КОМПЛЕКТАЦІЯ
- м отор колесо Вольта байкс GT48-60/800 F -D з кабелем для підключення до контролера
- комплект гайок та шайб для кріплення до вилки
- гвинти для кріплення гальмівного диска: 6 шт.
- Гарантійний талон
Примітка: інструкція з підключення мотор колеса входить в комплектацію контролера
ГАРАНТІЯ
Гарантія 1 рік без обмеження пробігу.
Ми впевнені у високій якості пропонованого товару, тому, на мотор колесо можна оформити розширену гарантію до 3 років. Детальна інформація знаходиться ТУТ
Також пропонуємо замовити комплектуючі для створення електровелосипеда та опції для нього:
- ручку газу
- Універсальний підсилювач вилки УВ-1000 w
- літій іонну акумуляторну батарею Volta необхідної потужності (залежно від відстані пробігу), з номінальною напругою, що відповідає напругі контролера
- 3-х позиційний перемикач для 3-х віртуальних передач
- світлодіодна велофара з живленням від акумуляторів електровелосипеда
- Світлодіодний габаритний вогонь
- Цифровий вольтметр на кермо
- Універсальний LCD дисплей S-100 або S -200
- блок охоронної сигналізації (підключається до контролерів Volta)
- велосипедні поворотники з габаритним вогнем, стоп-сигналом та звуковим сигналом
- Пневматичний звуковий сигнал
- велонакидку від дощу
- велозамок для блокування коліс
- Утримувач для мобільного телефону з USB роз'ємом для заряджання (працює від акумуляторів електровелосипеда)
- Набір інструменту
- набір для ремонту камер та покришок
- антипрокольну рідину для камер та покришок
- портативний ручний насос для накачування коліс
- портативний повітряний компресор для накачування коліс (працює від акумуляторів електровелосипеда)
- посилені подвійні велосипедні обода 20 " - 28 "
- Універсальне кріплення для велосипеда на авто
Вольта байкс – найстаріша компанія в Україні з легкого електротранспорту, працює з 2007 року. Весь цей час ми виробляємо, модернізуємо, продаємо та ремонтуємо легкий електротранспорт та компоненти для нього. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо оптимального підбору компонентів, виходячи з ваших побажань щодо швидкості, тяги та відстані пробігу.
Про якість мотор коліс Вольта байкс
Мотор колеса ТМ Вольта байкс, виробляються на заводах відомих компаній, але відрізняються від їх стандартної продукції. Вони робляться за нашими специфікаціями, мають більш міцну конструкцію та покращені експлуатаційні характеристики. А оскільки ми не переплачуємо за китайські бренди, то їх продажна ціна нижча, ніж у мотор коліс, які часто мають скромніші характеристики, але марковані якоюсь китайською назвою.
Прямо-привідне мотор колесо Вольта байкс - високоефективний безщітковий електродвигун на постійних неодимових магнітах, що має тільки 2 деталі, що рухаються: опорні підшипники. Крутний момент від вентильного трифазного електродвигуна, передається на корпус мотор колеса, який заспицирован в велосипедний обід.
Вузли та деталі мотор колеса не потребують мастила та регулювання протягом усього періоду експлуатації. Як то кажуть – поставив та забув! Мотор колесо може безпечно експлуатуватися в будь-яку погоду, у тому числі під час дощу, проте слід уникати занурення корпусу мотор колеса у воду.
Проста та досконала конструкція, відмінна якість компонентів, гарантують високу надійність та довговічність наших прямо-привідних мотор коліс. Це перевірено на практиці десятками тисяч наших клієнтів, у яких мотор колеса Вольта байкс служать без ремонту більше 10 років і часто обганяють електровелосипеди з мотор колесами інших виробників, де заявлена більш висока потужність. Більшість мотор коліс Volta bikes, проданих ще в 2007 – 2008 роках, досі працюють без будь-якого ремонту.
Про потужність мотор коліс Вольта байкс
Мотор колесо "205 типу" Вольта байкс 48-60v800w - має номінальну потужність 800 ват. Його можна назвати 1-кіловатним, так як ця потужність доступна більш-менш тривалий час роботи.
У мотор колеса на 800 ват – цікава історія створення. У 2009 - 2010 роках в Україні почали з'являтися нові компанії з електротранспорту. Вони пропонували стандартну лінійку мотор коліс: 500w; 750w; 1000w.
У 500 - 750 ватних моторах, заводи зазвичай використовують неодимові магніти шириною 27мм, в кіловатних - 30мм. Втім, багато китайських заводів, мотор колеса з магнітами шириною 27 мм, продають, як «кіловатники».
Ми вирішили запустити свою лінійку потужностей: 600w; 800w; 1000w; 1200w; 1500w. Це був не тільки маркетинговий хід (деякі продавці досі «розширюють» асортимент своїх мотор коліс за рахунок різних написів на тих самих мотор колесах), а реально, нові моделі.
Деякі продавці кажуть, що мотор колеса з номінальною потужністю 1000 Вт, достатньо на всі випадки життя та інші мотор колеса – не потрібні. Насправді ця ідея просувається для зниження витрат від розширення асортименту товару і не має нічого спільного з турботою про споживачів. У Вольта байкс, кожен може вибрати колесо мотор, що підходить найкращим чином за своїми характеристиками. До того ж, чим потужніший прямо-привідний мотор, тим воно важче і дорожче, а накат - гірше.
Для мотор коліс з номіналом 600, 800 і 1000 ватів, ми використовуємо корпуси від «кіловатників». Це дозволяє максимально уніфікувати ці три, найбільш ходові моделі та здешевити їх виробництво. А ось магніти та обмотки у цих трьох моторів – різні. Максимальний обсяг обмотки – у кіловатного МК. Для обмоток на 800 ват – мідного дроту йде трохи менше. Це дає різницю у вазі та собівартості. За надійністю, 800 ватний мотор колеса Вольта байкс, при штатній експлуатації, навіть перевершують «кіловатники», тому що краще охолоджуються і працюють з меншими навантаженнями.
Чим відрізняються мотор колеса різних виробників
При загальній схожості конструкції, прямо-привідні мотор колеса різних виробників, відрізняються один від одного. Для того, щоб з'ясувати, яке мотор колесо потужніше, в першу чергу, потрібно дивитися на ширину магнітів . Чим ширші магніти, тим потужніше мотор колесо, за умови, що кількість проводу в обмотках відповідає магнітам і максимально заповнює котушки. Також має значення якість мідних проводів обмотки.
Поєднання ширших магнітів (їм потрібен ширший корпус) і великого обсягу обмоток, збільшує вагу. Тому, ознакою більш високої потужності у мотор коліс однакової конструкції, може служити більша вага мотор колеса.
Є й інші складові потужних та якісних моторів: переріз силових проводів; наявність термодатчика в обмотках; клас підшипників; матеріал корпусу мотор колеса; якість електротехнічної сталі для статора, якість лаку для ізоляції обмотки та, зрозуміло, якість збирання.
Чи знаємо ми всі ці параметри? – Безперечно. Більш того, ми завжди використовуємо компоненти та матеріали з найкращими характеристиками. Нам немає необхідності завищувати або занижувати характеристики, тому що ми маємо величезний асортимент мотор коліс, і кожен може вибрати собі найбільш підходяще. Ми гарантуємо високу якість, великий термін експлуатації та відповідність характеристик заявленим.
Уся лінійка мотор коліс Вольта байкс, неодноразово модернізувалося. За рахунок розробки нових корпусів, зменшено вагу мотор коліс; рахунок зменшення зазорів між якорем і статором, застосування високоякісних неодимовых магнітів і підшипників, збільшено ККД. У результаті, мотор колесо з прямим приводом Вольта байкс, має «вилізану» до досконалості конструкцію. Якісні комплектуючі забезпечують:
- Максимально високий ККД для цього типу мотор коліс,
- економне використання енергії,
- низький шум та вібрацію при роботі,
- надійну та безаварійну роботу мотор колеса протягом багатьох років.
Можливості 800-ватного мотор колеса Вольта байкс
Поєднання гарного крутного моменту, досить високої швидкості, надійності та привабливої ціни, робить 800-ватну модель мотор колеса з прямим приводом ТМ Volta bikes, - однією з кращих пропозицій на ринку за співвідношенням ціна/якість/технічні характеристики. Це мотор колесо - відмінний варіант недорогого електроприводу, для тих, хто хоче переміщатися з досить високою швидкістю.
Прямо-привідні мотор колеса потужністю 800 ват рекомендуються для створення електровелосипедів, на яких планується їздити в основному за допомогою електроприводу, допомагаючи педалями на старті, підйомах, обгонах і для збільшення максимальної швидкості.
Цей мотор буде оптимальним за таких умов:
- вага людини не перевищує 100кг;
- Для руху за допомогою тільки мотор колеса підходить крейсерська швидкість 35 - 40 км / год;
- для подолання підйомів велосипедист готовий допомагати педалями. Якщо потрібна більш висока швидкість і тяга, радимо придбати у нас мотор колесо з номінальною потужністю 1 кіловат або 1200 ват, 1500 ват.
На електровелосипеді з мотор колесом «Вольта байкс» потужністю 800 ватів, переважно пересуваються в двох режимах:
- за допомогою мотор колеса, керуючи ним ручкою газу, без допомоги педалей
- за допомогою мотор колеса, керуючи ним ручкою газу, одночасно обертаючи педалі.
Також можна їхати:
- за допомогою мотор колеса, що підключається автоматично від системи PAS, при обертанні педалей (у цьому випадку, в комплектацію набору, необхідно додати СИСТЕМУ PAS
- за допомогою педалей, без мотор колеса (як правило, цей режим використовується тільки у разі закінчення заряду акумуляторів, тому що крутити педалі на велосипеді з вимкненим мотор колесом, - важче).
Для розуміння, що таке 800 Вт номінальної потужності, повідомимо, що в середньому, велосипедист, пересуваючись на педалях по прямій, зі швидкістю 20 -25 км/год, виробляє всього лише близько 200 Вт. потужність» звичайного велосипедиста може досягати 500 Вт. Будь ласка, дивіться відео про це. Максимальна потужність 800-ваттного мотора колеса, досягає приблизно 1.6 кіловата, що як мінімум, втричі більше фізичних можливостей велосипедиста. Якщо врахувати, що велосипедист може допомагати мотор колесу, обертаючи педалі, такий симбіоз - хороший варіант для регулярних поїздок з досить високою швидкістю в місцевостях з невеликими перепадами висот.
Підбір мотор колеса за необхідною швидкістю
На максимальній швидкості використовується потужність, близька до максимальної. Рекомендуємо вибирати потужність і швидкість будь-якого мотора колеса таким чином, щоб воно працювало на максимальній потужності нетривалий час: на старті, при обгоні, заїзді на гору. Якщо при виборі мотор колеса Ви орієнтуєтеся на його максимальну швидкість і збираєтеся так їздити, то це неправильно. Оптимальна крейсерська швидкість має становити 2/3 від максимальної швидкості. Тоді мотор колесо прослужить довго.
Що краще: переднє чи заднє мотор колесо?
Установка будь-якого мотор колеса ззаду – краще, ніж попереду, з кількох причин. Передні вилки – це консоль, а задні – жорсткий трикутник. Загальна міцність конструкції у електровелосипеда із заднім мотором колесом - вище, ніж у передньо-привідного.
Через те, що передні вилки - не такі міцні, як задні, ми пропонуємо для них прямо-привідні мотор колеса з номінальною потужністю тільки до 1 кіловата включно. Для установки ззаду, доступні мотор колеса до 1.5 кіловата. Ще потужніші мотор колеса встановлюються лише ззаду, на спеціальні міцні рами із збільшеною посадковою шириною між дропаутами.
При старті з місця, до 70% навантаження, припадає на заднє мотор колесо велосипеда, забезпечуючи тим самим краще зчеплення з дорогою. Особливо це важливо при заїзді на підйом, коли переднє мотор колесо ще більш розвантажене і може навіть буксувати на гладких покриттях.
Керованість електровелосипедів з переднім мотор колесом - гірше, ніж у моделей із заднім приводом.
Тим не менш, передніх мотор коліс, за статистикою Вольта байкс, встановлюється більше, ніж задніх. Вся справа в тому, що переднє мотор колесо простіше встановити, ніж заднє. До того ж, з переднім мотор колесом і педальним приводом ззаду, велосипед перетворюється на повно-привідний.
Якщо, незважаючи на сказане вище, Ви вирішили встановлювати переднє мотор колесо, обов'язково використовуйте універсальний підсилювач вилки.
Збільшення потужності та швидкості мотор колеса на 800 ват
Потужність одного і того ж мотор колеса, з різними типами обмотки однакового об'єму - не змінюється. Змінюється тільки поєднання тяги і швидкості: що тонше провід і що більше витків у кожній котушці обмотки, - то вище буде тяга і менше швидкість. Чим товщі провід, і що менше витків у котушках – то вище буде швидкість і менше тяга. Іноді виробники вказують тип обмоток (для прямопривідних мотор коліс: 3Т-8Т). Від типу обмотки залежить поєднання тяги і швидкості: що менше цифра у назві типу обмотки, то вище швидкість, але менше тяга мотор колеса.
Змінюючи напругу живлення з 48v до 60v, можна змінити максимальну потужність і швидкість обертання мотор колеса за принципом: вище напруга, - вище максимальна потужність і швидкість обертання. Для потужності 800 ват, номінальна напруга 48 вольт, в цьому мотор колесі використовується, якщо не потрібно досягнення високої максимальної швидкості. З контролером та акумуляторами на 60v, максимальна швидкість електровелосипеда – трохи збільшиться.
Експлуатація прямопривідних мотор коліс з напругою, збільшеною на один щабель (c48v на 60v) цілком безпечна і дозволяє збільшити їх максимальну потужність і максимальну швидкість. Але оскільки номінальна потужність і можливості охолодження - не зміняться, при форсуванні мотор колеса і його використанні в граничних режимах роботи (тривалий рух на максимальній швидкості, заїзд з великим навантаженням на крутий затяжний підйом), потрібно стежити, щоб не було перегріву.
Контроль температури обмоток мотор колеса
Щоб безпечно задіяти всю доступну потужність, потрібно контролювати температуру обмоток. Робочий діапазон температури обмоток мотор колеса Вольта: +70 ... +110 градусів Цельсія. При температурі обмоток +120 градусів Цельсія, двигун може працювати 15-20 хвилин без пошкодження.
Точно вимірювати температуру обмоток, дозволяє термодатчик, що вбудовується в обмотки дорогих моделей мотор коліс. Бюджетні моделі мотор коліс не комплектуються термодатчиками з економічних причин: установка датчика подорожчає мотор колесо на кілька доларів. Контролери, що підтримують роботу термодатчика, коштують дорожче за звичайні моделі.
Таким чином, витративши суму на 20 - 30% більше, власник мотор колеса на 800 ват зможе безпечно використовувати всю його потужність. Але, заплативши суму на 15 - 25% більше, щодо ціни електронабору з МК 48-60v800w, можна купити набір з мотор колесом на 1000 ват, яке без термодатчика і дорогого контролера, в безпечному режимі буде видавати потужність вище, ніж слабше мотор колесо із термодатчиком.
Будь ласка, читайте статтю ЯК ПІДІБРАТИ КОНТРОЛЕР ДЛЯ МОТОР КОЛЕСА ВОЛЬТА БАЙКС
Найпростіший спосіб контролю температури обмоток прямо-привідних мотор коліс - під час руху зі значним навантаженням, зупинитися і помацати рукою його корпус. Якщо поверхня не дуже гаряча і долоню можна утримувати на поверхні корпусу, то температура двигуна – у межах норми. Слід мати на увазі, що нагрів обмоток не передається миттєво на корпус і вказаним способом можна вимірювати тільки «середню» робочу температуру, а не миттєву, що виникає на короткий час при великих навантаженнях.
Підбір контролера для мотор колеса
Мотор колесо Вольта байкс 48-60v800w, необхідно укомплектувати контролером з напругою 48v або 60v з оптимальною потужністю та бажаними функціями. Для безпечної роботи мотор колеса на 800 Вт, потрібно використовувати контролери, максимальний струм яких при напрузі 48v, не перевищує 34А; при напрузі 60v – трохи більше 27A. У цьому випадку, контролювати температуру - не потрібно, а мотор колесо може служити багато років без погіршення експлуатаційних характеристик, але його потужність буде використовуватися не повністю.
Для реалізації максимальної потужності мотор колеса, можна взяти контролер на 20 – 30% потужніше, ніж зазначено вище. При цьому потрібно пам'ятати, що чим вище потужність подається на мотор колесо, тим менше час її використання, особливо в теплу пору року. З'ясувати граничні режими в різні пори року і з різними навантаженнями, можна досвідченим шляхом, перевіряючи температуру корпусу мотор колеса.
Підбір акумуляторної батареї
Для мотор колеса на 800 ватів, підходять літій іонні та свинцево-кислотні акумуляторні батареї. При використанні контролера на 48v, ємність батареї, для поїздок за допомогою мотор колеса без допомоги педалями, повинна бути не менше 12Ah; з контролером на 60v, ємність батареї має бути не менше 10Ah. Це мінімум, який дозволяє експлуатувати батареї без значних навантажень та зменшення ресурсу. Зазначені батареї, при русі без допомоги педалей, забезпечують відстань пробігу на відстань до 40 км. Для збільшення відстані пробігу потрібно замовляти потужніші батареї.
Про рекуперацію
Через те, що вісь статора електродвигуна одночасно є віссю колеса, при відключеному живленні мотор колеса, воно працює, як генератор електроенергії. Тому, у всіх електровелосипедів з прямо-привідними мотор колесами, коли мотор колесо відключено, накат гірший, ніж у електровелосипедів з редукторними мотор колесами. Це потрібно мати на увазі при виборі мотор колеса. Як правило, прямо-привідні мотор колеса встановлюють, якщо планується їздити в основному за допомогою електроприводу, або в режимі електропривод + педалі.
Контролери з функцією рекуперації забезпечують підзарядку акумулятора при русі накатом і гальмуванні двигуном. Однак, режим рекуперації з великими струмами, що виникають на короткий час, погано впливає на стан іонних літій АКБ, особливо при низьких температурах повітря. Насамперед ефект рекуперації використовують для гальмування двигуном та економії гальмівних колодок.
Сподіваємося, що наведена інформація допоможе ефективно та безпечно використовувати мотор колесо. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо оптимального підбору компонентів, виходячи з ваших побажань щодо швидкості, тяги та відстані пробігу електровелосипеда або електромотоцикла. Електровелосипед, побудований за допомогою компонентів Volta bikes, в більшості випадків краще їде і при цьому коштує дешевше за більшість заводських електровелосипедів з аналогічними характеристиками.
БЕЗПЕКА
Будь-який транспорт відноситься до предметів підвищеної небезпеки через свою участь у дорожньому русі і пов'язаних з цим ризиків.
Щоб уникнути негативних наслідків, які можуть виникнути внаслідок неправильних дій, або неналежного технічного стану електротранспорту, необхідно використовувати його за призначенням. Водій зобов'язаний вивчити та виконувати Правила дорожнього руху. Велосипедист повинен пересуватися у застебнутому велошлемі.
Все електроустаткування для легкого електротранспорту – низьковольтне та небезпека ураження велосипедиста електричним струмом під час експлуатації – відсутнє, навіть у разі будь-яких поломок. Мотор колесо захищене від попадання пилу та бризок води, проте воно не герметично. Тому його корпус не можна занурювати у воду та інші рідини, а також мити струменем води під тиском.
У гарантійний період не дозволяється самостійно розбирати колесо мотор.
опис товару містить точну інформацію на дату його розміщення на сайті. Відповідно до політики постійного вдосконалення своєї продукції, ТМ Volta bikes залишає за собою право вносити зміни до конструкції запропонованих товарів, які суттєво не впливають на ресурс та експлуатаційні характеристики, без попереднього повідомлення.
- Відстань пробігу може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Докладніше про це можна прочитати ТУТ