ПРИЗНАЧЕННЯ
Універсальний контролер Вольта 36-48v1000E призначений для управління роботою та регулювання швидкості обертання 3-х фазних редукторних і прямо-привідних мотор коліс, вентильних електродвигунів BLDC, що мають номінальну напругу 36 або 48 вольт і датчик амі Холла.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Підходить для мотор коліс та електродвигунів з датчиками Холла; без датчиків або з несправними датчиками Холла;
- Номінальна напруга: 36v; 48v;
- Максимальний струм: 45А;
- Номінальна/максимальна потужність: 1000w/2160w;
Функції:
- Включення/вимкнення контролера за допомогою замку запалювання;
- Автоматичне визначення номінальної напруги АКБ 36v/48v;
- управління швидкістю за допомогою ручки газу або педалі газу;
- Автоматичне відключення мотор колеса при гальмуванні;
- Електронне рекуперативне гальмування прямо-привідних мотор коліс / електродвигунів електродвигунів (працює тільки при номінальній напрузі електроприводу 36 v )
- 3 швидкості мотор колеса;
- Обмеження швидкості на 50%;
- Круїз-контроль;
- Робота з системою PAS (активація мотор-колеса при обертанні педалей та наявності датчика PAS)
- Задній хід (для прямо-привідних мотор коліс);
- Навчання контролера для роботи з мотор колесами без датчиків Холла;
- Можливість підключення універсальних L С D дисплеїв S100, S200;
- Можливість підключення охоронної сигналізації Вольта А-2;
Розміри корпусу контролера : 209мм (довжина з кріпленнями); 187мм (довжина без урахування кріплень); 83мм (ширина) 44 мм (висота);
Вага контролера: 617 гр.
Призначення роз'ємів вказано корпусі контролера;
При купівлі контролера разом з мотор колесом та/або іншими компонентами, безкоштовно підключаємо їх;
Гарантія 1 рік
Універсальний контролер Вольта призначений для регулювання швидкості обертання 3-х фазних редукторних і прямо-привідних мотор коліс, вентильних електродвигунів, що мають номінальну напругу 36 або 48 вольт і номінальну потужність 1000 - 1200w як з датчиками Холла, так і без них, або з них.
У контролерах Вольта використовуються потужні польові МОП-транзистори та технічні рішення, що забезпечують високий ККД контролера. Для кращого охолодження мосфети прикріплені до алюмінієвих радіаторів. Мікропроцесор із високою швидкодією забезпечує точне управління контролером.
Електронна схема забезпечує захист контролера від перевантаження струмом. При низькій напрузі живлення контролер автоматично вимикається для захисту акумулятора від надмірного розряду. Якісна елементна база, конвеєрна збірка з використанням роботів та герметизація корпусу від пилу та вологи гарантує надійну роботу контролера протягом багатьох років.
Увага! У назві контролера зазначена номінальна потужність мотор коліс, з якими рекомендується його використовувати. Порівнювати потужність контролерів потрібно за їх максимальним струмом. Від цього залежить ціна контролера. Підбирати контролер слід таким чином, щоб максимальна потужність контролера дорівнювала максимальній потужності мотора, або трохи перевищувала її. У цьому випадку буде повністю реалізовано можливості електроприводу.
Спроба підібрати контролер для заміни несправного, з такими ж роз'ємами, найчастіше ні до чого не призводить, та й не потрібно. При необхідності, пластикові корпуси роз'ємів, що не збігаються, зазвичай можна переставити з несправного контролера на будь-який новий контролер. Головне, щоб контролер підходив за напругою, потужністю та функціями.
- при виборі контролера, порівнюйте його розміри з розмірами місця встановлення;
- Перед тим як купувати контролер, рекомендуємо прочитати статтю ЯК ПІДІБРАТИ КОНТРОЛЕР ДЛЯМОТОР КОЛІСА ВОЛЬТА БАЙКС
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Електричні параметри:
- Номінальна напруга: 36v; 48v;
- Максимальна напруга: 60v
- Мінімальна напруга (відключення контролера з метою збереження ресурсу акумулятора) під час роботи з АКБ на 36v: 30.0v +/- 1v
- Мінімальна напруга (відключення контролера з метою збереження ресурсу акумулятора) під час роботи з АКБ на 48v: 40.0v +/- 1v
- Керуюча напруга: 1 - 4.2v
- Кут між фазами: 120 ° (3-х фазний)
- Максимальний струм: 45А +/-1А
- Номінальна потужність: 1000w
- Максимальна потужність: 2160w
Примітка: максимальну швидкість обертання мотор колеса (електродвигуна) визначають його конструкція та конфігурація обмоток.
Функції:
- Увімкнення/вимкнення контролера за допомогою замка запалювання, або кнопки;
*Рекомендується для відключення живлення електроприводу до 1 - 2 годин. Для більш тривалого вимкнення живлення, щоб уникнути розряду АКБ, рекомендується вимикати акумулятор.
- Управління швидкістю за допомогою ручки газу або педалі газу (всі органи управління знаходяться тут)
- Автоматичне відключення мотор-колеса при гальмуванні (при використанні гальмівних ручок з мікровимикачами або датчиків відключення мотор колеса)
- Електронне гальмування прямо-привідних мотор коліс / електродвигунів та рекуперація енергії в русі, при натисканні гальмівних ручок з мікровимикачами електродвигунів (працює тільки при номінальній напрузі електроприводу 36 v )
- 3 швидкості*:
1-а (економ) - обмежує швидкість приблизно до 40% від максимальної ;
2-я (стандарт) - обмежує швидкість приблизно до 70% від максимальної ;
3-я (турбо) – збільшує швидкість до максимальної;
*Для перемикання швидкостей необхідно використовувати перемикач 3-х позиційний K-3P. Якщо функції перемикання 3-х швидкостей не потрібно, а достатньо однієї, будь-якої з 3-х швидкостей, у відповідному роз'ємі контролера можна з'єднати необхідні дроти. І тут потрібна швидкість буде включена постійно.
- Обмеження швидкості на 50%
- круїз-контроль (автоматичне підтримання заданої швидкості в межах можливості мотор колеса);
- Робота з системою PAS (активація мотор колеса при обертанні педалей та наявності датчика PAS)*
*Для регулювання потужності мотор колеса при роботі з датчиком PAS, потрібно використовувати перемикач 3-х позиційний K-3P
- Зміна напряму обертання (задній хід)*
*Зміна напряму обертання, можлива тільки для мотор коліс та електродвигунів, що не мають конструкції обгінної муфти (прямо- привідних мотор коліс та електродвигунів BLDC без редуктора, а також для електродвигунів BLDC з редуктором без муфти вільного ходу).
- Навчання контролера для роботи з мотор колесами з несправними датчиками Холла, або без датчиків Холла;
- Можливість підключення універсальних L С D дисплеїв Вольта S100, S200 для відображення швидкості, відстані пробігу, рівня зарядки акумуляторної батареї*
*Робота цього контролера з іншими дисплеями можлива, але не гарантується (потрібне підключення та перевірка роботи з дисплеєм, що цікавить). Якщо потрібний контролер з дисплеєм, найкраще відразу отримувати такий комплект.
- Можливість підключення охоронної сигналізації Вольта А-2
- Допустимий діапазон температур навколишнього середовища при експлуатації:
- 40 ... +45 ° С
Особливості конструкції:
- Корпус: алюмінієвий; пилу - вологозахисне виконання IP64 (повний захист від проникнення пилу та бризок води з будь-якого напрямку)
- Охолодження: повітряне (природне відведення тепла від радіаторів, що є частиною корпусу, потоками повітря)
- Енергозберігаюча електрична принципова схема на 15 польових транзисторах ( Mosfet )
- Довжина дротів: 120 мм
- Сумки та бокси для розміщення контролерів знаходяться тут
Примітки: Уточніть у нашій службі техпідтримки можливість комутації компонентів Вольта байкс , які планується підключити до цього контролера, а також інші відомості, які не відображені в описі.
- Сумісність універсальних контролерів з усіма мотор колесами - не гарантується. Найкраще рішення – замовлення електронабору з усіма необхідними компонентами. У цьому випадку їх електричні ланцюги будуть з'єднані між собою перед продажем фахівцями Вольта байкс .
- Якщо контролер не підійшов (не працює з необхідним мотор колесом), його можна повернути за умови, що пройшло не більше 2-х тижнів з моменту покупки, а контролер зберіг зовнішній вигляд на момент покупки і знаходиться в справному стані, без зміни конструкції.
Увага! Фото товару дає загальне уявлення про його зовнішній вигляд і може відрізнятися в деталях, або по колірній гамі від виробу, що продається. Комплектація виробу здійснюється відповідно до опису розділу «комплектація».
КОМПЛЕКТАЦІЯ
- Контролер Volta К36-48/1000E-15G
- Гарантійний талон
Увага : контролер не комплектується відповідною частиною роз'ємів.
ГАРАНТІЯ
- Гарантія 1 рік
- Ми впевнені у високій якості пропонованого товару, тому на контролер можна оформити розширену гарантію до 3 років. Детальна інформація знаходиться ТУТ .
Увага: гарантія не поширюється на вихід контролера з ладу внаслідок помилок, допущених користувачем при самостійному підключенні та короткому замиканні проводів контролера або мотор колеса.
КОМПОНЕНТИ, СУМІСНІ З КОНТРОЛЕРОМ
- Проведення в необхідній комплектації (використовується лише для підключення свинцево-кислотних АКБ)
- Ручки газу всіх типів ТМ Volta bikes (для деяких моделей може знадобитися заміна роз'єму)
- ручки гальма BL-1; BL-2; BL-3 (з датчиками відключення мотор колеса при гальмуванні)
- Датчик відключення мотор-колеса BL-4* на гальмівний трос (використовується для штатних ручок гальма, об'єднаних з перемикачами передач багатошвидкісних велосипедів)
- Безконтактний датчик відключення гальм BL-5 (використовується для гідравлічних гальмівних систем)
- Замок запалювання
- Кнопка увімкнення запалювання
- Кнопка заднього ходу
- Перемикач швидкостей 3-х позиційний
- Універсальні LCD дисплеї S100, S-200;
- Світлодіодний індикатор рівня заряду акумуляторної батареї на 36v
- Світлодіодний індикатор рівня заряду акумуляторної батареї на 48v
- Цифровий вольтметр на кермо
- Сигналізація Вольта А-2
Вольта байкс - Найстаріша компанія в Україні з легкого електротранспорту, працює з 2007 року. Весь цей час ми виробляємо, модернізуємо, продаємо та ремонтуємо легкий електротранспорт та компоненти для нього. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо оптимального підбору електротранспорту та компонентів для нього, виходячи з ваших побажань. Найвигідніше - купувати товар у представництвах Вольта байкс у Києві та Одесі, тому що в цьому випадку ви не платите комісію банку - за переказ грошей та перевізникам - за доставку.
Наші постійні покупці отримують ЗНИЖКИ на наступні покупки.
Як визначити, чи підходить даний контролер для мотор колеса чи електродвигуна будь-якого виробника?
- З мотор колеса (електродвигуна) повинні виходити 3 силових одинарних дроти (товстіші, синього, зеленого і жовтого кольорів) і 5 керуючих проводів невеликого перерізу, або тільки 3 силових дроти.
- Номінальна напруга контролера повинна відповідати номінальній напругі мотор колеса або електродвигуна (36v або 48v).
- Максимальна потужність контролера повинна дорівнювати, або трохи перевищувати максимальну потужність мотор колеса (електродвигуна).
Універсальний контролер хороший тим, що при виході з ладу датчиків Холла в мотор колесо, воно продовжує працювати. Контролер має стандартний набір сервісних функцій, мінімальне споживання струму «на себе».
Електронна схема контролера стійка до вібрації і розміщена в пиловологозахисному корпусі. Наявність розвинених радіаторів охолодження забезпечує ефективне відведення тепла за умов підвищеної температури довкілля. Процесор останнього покоління, якісні електронні компоненти та новітня принципова електрична схема забезпечують високу надійність контролера та мінімальне споживання струму.
Якщо при підключенні контролера до мотор колеса з датчиками Холла, за кольорами ізоляції фазних проводів і керуючих проводів від датчиків Холла (жовтий до жовтого, синій - до синього, зелений - до зеленого), мотор колесо не працює, або працює некоректно (гріється мотор, або кабель на хол; контролера і мотор колеса, а також датчики Холла, - не збігаються. В даному випадку, необхідно перебрати всі варіанти підключення фазних проводів і керуючих проводів від датчиків Холла, домагаючись правильної роботи мотор колеса.
Схема варіантів підключення мотор колеса з датчиками Холла до контролера знаходиться тут
БЕЗПЕКА
Будь-який транспорт відноситься до предметів підвищеної небезпеки через свою участь у дорожньому русі і пов'язаних з цим ризиків.
Щоб уникнути негативних наслідків, які можуть виникнути в результаті неправильного підключення або неправильної експлуатації контролера, необхідно використовувати контролер за призначенням.
Електрична схема контролера надійно захищена від попадання води у вигляді опадів, проте він не розрахований на занурення у воду. Потрібно враховувати це при розміщенні контролера на електротранспорті.
Контролер має елементи всередині корпусу, що знаходяться під високою напругою, якщо контролер знаходиться у включеному стані, а також протягом деякого часу після відключення від джерела живлення, і його не можна розбирати без відповідної кваліфікації, а також занурювати у воду та інші рідини. У гарантійний період забороняється самостійно розбирати контролер.
Примітка Цей опис товару містить точну інформацію на дату його розміщення на сайті. Відповідно до політики постійного вдосконалення своєї продукції ТМ Volta bikes залишає за собою право вносити зміни до конструкції запропонованих товарів, які істотно не впливають на ресурс та експлуатаційні характеристики, без попереднього повідомлення.
Універсальний контролер Вольта 36-48v45А (2160w) з рекуперацією для мотор коліс 1000-1200w з датчиками та без датчиків Холла
-
1.627грн.
- Контролери для мотор коліс та електродвигунів BLDС
- Артикул: К36-48/1000E-15G
ПРИЗНАЧЕННЯ
Універсальний контролер Вольта 36-48v1000E призначений для управління роботою та регулювання швидкості обертання 3-х фазних редукторних і прямо-привідних мотор коліс, вентильних електродвигунів BLDC, що мають номінальну напругу 36 або 48 вольт і датчик амі Холла.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Підходить для мотор коліс та електродвигунів з датчиками Холла; без датчиків або з несправними датчиками Холла;
- Номінальна напруга: 36v; 48v;
- Максимальний струм: 45А;
- Номінальна/максимальна потужність: 1000w/2160w;
Функції:
- Включення/вимкнення контролера за допомогою замку запалювання;
- Автоматичне визначення номінальної напруги АКБ 36v/48v;
- управління швидкістю за допомогою ручки газу або педалі газу;
- Автоматичне відключення мотор колеса при гальмуванні;
- Електронне рекуперативне гальмування прямо-привідних мотор коліс / електродвигунів електродвигунів (працює тільки при номінальній напрузі електроприводу 36 v )
- 3 швидкості мотор колеса;
- Обмеження швидкості на 50%;
- Круїз-контроль;
- Робота з системою PAS (активація мотор-колеса при обертанні педалей та наявності датчика PAS)
- Задній хід (для прямо-привідних мотор коліс);
- Навчання контролера для роботи з мотор колесами без датчиків Холла;
- Можливість підключення універсальних L С D дисплеїв S100, S200;
- Можливість підключення охоронної сигналізації Вольта А-2;
Розміри корпусу контролера : 209мм (довжина з кріпленнями); 187мм (довжина без урахування кріплень); 83мм (ширина) 44 мм (висота);
Вага контролера: 617 гр.
Призначення роз'ємів вказано корпусі контролера;
При купівлі контролера разом з мотор колесом та/або іншими компонентами, безкоштовно підключаємо їх;
Гарантія 1 рік
Універсальний контролер Вольта призначений для регулювання швидкості обертання 3-х фазних редукторних і прямо-привідних мотор коліс, вентильних електродвигунів, що мають номінальну напругу 36 або 48 вольт і номінальну потужність 1000 - 1200w як з датчиками Холла, так і без них, або з них.
У контролерах Вольта використовуються потужні польові МОП-транзистори та технічні рішення, що забезпечують високий ККД контролера. Для кращого охолодження мосфети прикріплені до алюмінієвих радіаторів. Мікропроцесор із високою швидкодією забезпечує точне управління контролером.
Електронна схема забезпечує захист контролера від перевантаження струмом. При низькій напрузі живлення контролер автоматично вимикається для захисту акумулятора від надмірного розряду. Якісна елементна база, конвеєрна збірка з використанням роботів та герметизація корпусу від пилу та вологи гарантує надійну роботу контролера протягом багатьох років.
Увага! У назві контролера зазначена номінальна потужність мотор коліс, з якими рекомендується його використовувати. Порівнювати потужність контролерів потрібно за їх максимальним струмом. Від цього залежить ціна контролера. Підбирати контролер слід таким чином, щоб максимальна потужність контролера дорівнювала максимальній потужності мотора, або трохи перевищувала її. У цьому випадку буде повністю реалізовано можливості електроприводу.
Спроба підібрати контролер для заміни несправного, з такими ж роз'ємами, найчастіше ні до чого не призводить, та й не потрібно. При необхідності, пластикові корпуси роз'ємів, що не збігаються, зазвичай можна переставити з несправного контролера на будь-який новий контролер. Головне, щоб контролер підходив за напругою, потужністю та функціями.
- при виборі контролера, порівнюйте його розміри з розмірами місця встановлення;
- Перед тим як купувати контролер, рекомендуємо прочитати статтю ЯК ПІДІБРАТИ КОНТРОЛЕР ДЛЯМОТОР КОЛІСА ВОЛЬТА БАЙКС
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Електричні параметри:
- Номінальна напруга: 36v; 48v;
- Максимальна напруга: 60v
- Мінімальна напруга (відключення контролера з метою збереження ресурсу акумулятора) під час роботи з АКБ на 36v: 30.0v +/- 1v
- Мінімальна напруга (відключення контролера з метою збереження ресурсу акумулятора) під час роботи з АКБ на 48v: 40.0v +/- 1v
- Керуюча напруга: 1 - 4.2v
- Кут між фазами: 120 ° (3-х фазний)
- Максимальний струм: 45А +/-1А
- Номінальна потужність: 1000w
- Максимальна потужність: 2160w
Примітка: максимальну швидкість обертання мотор колеса (електродвигуна) визначають його конструкція та конфігурація обмоток.
Функції:
- Увімкнення/вимкнення контролера за допомогою замка запалювання, або кнопки;
*Рекомендується для відключення живлення електроприводу до 1 - 2 годин. Для більш тривалого вимкнення живлення, щоб уникнути розряду АКБ, рекомендується вимикати акумулятор.
- Управління швидкістю за допомогою ручки газу або педалі газу (всі органи управління знаходяться тут)
- Автоматичне відключення мотор-колеса при гальмуванні (при використанні гальмівних ручок з мікровимикачами або датчиків відключення мотор колеса)
- Електронне гальмування прямо-привідних мотор коліс / електродвигунів та рекуперація енергії в русі, при натисканні гальмівних ручок з мікровимикачами електродвигунів (працює тільки при номінальній напрузі електроприводу 36 v )
- 3 швидкості*:
1-а (економ) - обмежує швидкість приблизно до 40% від максимальної ;
2-я (стандарт) - обмежує швидкість приблизно до 70% від максимальної ;
3-я (турбо) – збільшує швидкість до максимальної;
*Для перемикання швидкостей необхідно використовувати перемикач 3-х позиційний K-3P. Якщо функції перемикання 3-х швидкостей не потрібно, а достатньо однієї, будь-якої з 3-х швидкостей, у відповідному роз'ємі контролера можна з'єднати необхідні дроти. І тут потрібна швидкість буде включена постійно.
- Обмеження швидкості на 50%
- круїз-контроль (автоматичне підтримання заданої швидкості в межах можливості мотор колеса);
- Робота з системою PAS (активація мотор колеса при обертанні педалей та наявності датчика PAS)*
*Для регулювання потужності мотор колеса при роботі з датчиком PAS, потрібно використовувати перемикач 3-х позиційний K-3P
- Зміна напряму обертання (задній хід)*
*Зміна напряму обертання, можлива тільки для мотор коліс та електродвигунів, що не мають конструкції обгінної муфти (прямо- привідних мотор коліс та електродвигунів BLDC без редуктора, а також для електродвигунів BLDC з редуктором без муфти вільного ходу).
- Навчання контролера для роботи з мотор колесами з несправними датчиками Холла, або без датчиків Холла;
- Можливість підключення універсальних L С D дисплеїв Вольта S100, S200 для відображення швидкості, відстані пробігу, рівня зарядки акумуляторної батареї*
*Робота цього контролера з іншими дисплеями можлива, але не гарантується (потрібне підключення та перевірка роботи з дисплеєм, що цікавить). Якщо потрібний контролер з дисплеєм, найкраще відразу отримувати такий комплект.
- Можливість підключення охоронної сигналізації Вольта А-2
- Допустимий діапазон температур навколишнього середовища при експлуатації:
- 40 ... +45 ° С
Особливості конструкції:
- Корпус: алюмінієвий; пилу - вологозахисне виконання IP64 (повний захист від проникнення пилу та бризок води з будь-якого напрямку)
- Охолодження: повітряне (природне відведення тепла від радіаторів, що є частиною корпусу, потоками повітря)
- Енергозберігаюча електрична принципова схема на 15 польових транзисторах ( Mosfet )
- Довжина дротів: 120 мм
- Сумки та бокси для розміщення контролерів знаходяться тут
Примітки: Уточніть у нашій службі техпідтримки можливість комутації компонентів Вольта байкс , які планується підключити до цього контролера, а також інші відомості, які не відображені в описі.
- Сумісність універсальних контролерів з усіма мотор колесами - не гарантується. Найкраще рішення – замовлення електронабору з усіма необхідними компонентами. У цьому випадку їх електричні ланцюги будуть з'єднані між собою перед продажем фахівцями Вольта байкс .
- Якщо контролер не підійшов (не працює з необхідним мотор колесом), його можна повернути за умови, що пройшло не більше 2-х тижнів з моменту покупки, а контролер зберіг зовнішній вигляд на момент покупки і знаходиться в справному стані, без зміни конструкції.
Увага! Фото товару дає загальне уявлення про його зовнішній вигляд і може відрізнятися в деталях, або по колірній гамі від виробу, що продається. Комплектація виробу здійснюється відповідно до опису розділу «комплектація».
КОМПЛЕКТАЦІЯ
- Контролер Volta К36-48/1000E-15G
- Гарантійний талон
Увага : контролер не комплектується відповідною частиною роз'ємів.
ГАРАНТІЯ
- Гарантія 1 рік
- Ми впевнені у високій якості пропонованого товару, тому на контролер можна оформити розширену гарантію до 3 років. Детальна інформація знаходиться ТУТ .
Увага: гарантія не поширюється на вихід контролера з ладу внаслідок помилок, допущених користувачем при самостійному підключенні та короткому замиканні проводів контролера або мотор колеса.
КОМПОНЕНТИ, СУМІСНІ З КОНТРОЛЕРОМ
- Проведення в необхідній комплектації (використовується лише для підключення свинцево-кислотних АКБ)
- Ручки газу всіх типів ТМ Volta bikes (для деяких моделей може знадобитися заміна роз'єму)
- ручки гальма BL-1; BL-2; BL-3 (з датчиками відключення мотор колеса при гальмуванні)
- Датчик відключення мотор-колеса BL-4* на гальмівний трос (використовується для штатних ручок гальма, об'єднаних з перемикачами передач багатошвидкісних велосипедів)
- Безконтактний датчик відключення гальм BL-5 (використовується для гідравлічних гальмівних систем)
- Замок запалювання
- Кнопка увімкнення запалювання
- Кнопка заднього ходу
- Перемикач швидкостей 3-х позиційний
- Універсальні LCD дисплеї S100, S-200;
- Світлодіодний індикатор рівня заряду акумуляторної батареї на 36v
- Світлодіодний індикатор рівня заряду акумуляторної батареї на 48v
- Цифровий вольтметр на кермо
- Сигналізація Вольта А-2
Вольта байкс - Найстаріша компанія в Україні з легкого електротранспорту, працює з 2007 року. Весь цей час ми виробляємо, модернізуємо, продаємо та ремонтуємо легкий електротранспорт та компоненти для нього. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо оптимального підбору електротранспорту та компонентів для нього, виходячи з ваших побажань. Найвигідніше - купувати товар у представництвах Вольта байкс у Києві та Одесі, тому що в цьому випадку ви не платите комісію банку - за переказ грошей та перевізникам - за доставку.
Наші постійні покупці отримують ЗНИЖКИ на наступні покупки.
Як визначити, чи підходить даний контролер для мотор колеса чи електродвигуна будь-якого виробника?
- З мотор колеса (електродвигуна) повинні виходити 3 силових одинарних дроти (товстіші, синього, зеленого і жовтого кольорів) і 5 керуючих проводів невеликого перерізу, або тільки 3 силових дроти.
- Номінальна напруга контролера повинна відповідати номінальній напругі мотор колеса або електродвигуна (36v або 48v).
- Максимальна потужність контролера повинна дорівнювати, або трохи перевищувати максимальну потужність мотор колеса (електродвигуна).
Універсальний контролер хороший тим, що при виході з ладу датчиків Холла в мотор колесо, воно продовжує працювати. Контролер має стандартний набір сервісних функцій, мінімальне споживання струму «на себе».
Електронна схема контролера стійка до вібрації і розміщена в пиловологозахисному корпусі. Наявність розвинених радіаторів охолодження забезпечує ефективне відведення тепла за умов підвищеної температури довкілля. Процесор останнього покоління, якісні електронні компоненти та новітня принципова електрична схема забезпечують високу надійність контролера та мінімальне споживання струму.
Якщо при підключенні контролера до мотор колеса з датчиками Холла, за кольорами ізоляції фазних проводів і керуючих проводів від датчиків Холла (жовтий до жовтого, синій - до синього, зелений - до зеленого), мотор колесо не працює, або працює некоректно (гріється мотор, або кабель на хол; контролера і мотор колеса, а також датчики Холла, - не збігаються. В даному випадку, необхідно перебрати всі варіанти підключення фазних проводів і керуючих проводів від датчиків Холла, домагаючись правильної роботи мотор колеса.
Схема варіантів підключення мотор колеса з датчиками Холла до контролера знаходиться тут
БЕЗПЕКА
Будь-який транспорт відноситься до предметів підвищеної небезпеки через свою участь у дорожньому русі і пов'язаних з цим ризиків.
Щоб уникнути негативних наслідків, які можуть виникнути в результаті неправильного підключення або неправильної експлуатації контролера, необхідно використовувати контролер за призначенням.
Електрична схема контролера надійно захищена від попадання води у вигляді опадів, проте він не розрахований на занурення у воду. Потрібно враховувати це при розміщенні контролера на електротранспорті.
Контролер має елементи всередині корпусу, що знаходяться під високою напругою, якщо контролер знаходиться у включеному стані, а також протягом деякого часу після відключення від джерела живлення, і його не можна розбирати без відповідної кваліфікації, а також занурювати у воду та інші рідини. У гарантійний період забороняється самостійно розбирати контролер.
Примітка Цей опис товару містить точну інформацію на дату його розміщення на сайті. Відповідно до політики постійного вдосконалення своєї продукції ТМ Volta bikes залишає за собою право вносити зміни до конструкції запропонованих товарів, які істотно не впливають на ресурс та експлуатаційні характеристики, без попереднього повідомлення.