Купити електронабір для скутера
В Україні експлуатуються сотні тисяч скутерів із бензиновими двигунами. Більшість їх було ввезено до нашої країни після експлуатації Японії.
Дорогами їздить чимало китайської мото техніки. З часів Союзу в гаражах припадають пилом мопеди «Верховина», «Карпати», «Рига», «Міні» та інші. Бензин постійно дорожчає, а ресурс двотактних малокубатурних двигунів невеликий. Коли ресурс двигуна вироблений, кожен власник скутера стоїть перед вибором: робити «капіталку» або продати старий дешевий скутер і купити щось більш сучасне і практичне.
З 2008 року в Україні став доступний третій варіант: Вольта байкс пропонує купити електронабір для скутера. В електронабір для скутера входять:
- мотор-колесо,
- контролер,
- ручка газу,
- індикатор рівня заряду акумуляторів.
Для повної комплектації до електронабору для переобладнання скутера на електротягу потрібно додати двосторонній задній маятник, два амортизатори, перетворювач напруги на 12v. Акумулятор і зарядний пристрій в електронабір для скутера не входять, тому що тут є багато варіантів.
Вимоги до максимальної відстані пробігу електроскутера зазвичай знаходяться в діапазоні від 40 до 100 км. Залежно від бажаної відстані поїздок, підбираються свинцево-кислотні або літій-іонні акумулятори.
- Свинцево-кислотні акумулятори – це бюджетний варіант за вартістю, але з великою вагою та терміном експлуатації від 2 до 4 років.
- Літій-іонні АКБ набагато легше і менше за габаритами. Їх термін служби становить середньому 5–7 років. Літій-іонні АКБ дорожчі за свинцево-кислотні батареї, але з урахуванням кількості циклів заряду – розряду за весь період служби, вони вигідніші.
Якщо порівняти вартість електронабору для скутера з ціною нового електроскутера, то виходить, що вартість електроколеса для скутера з усіма комплектуючими приблизно вдвічі дешевша за новий електроскутер з аналогічними характеристиками. Виходить економія 50%!
Вибір електронабору для електроскутера
Вибираючи електронабір для переобладнання скутера, найчастіше власники бензинових скутерів орієнтуються на максимальну швидкість, яка у них була. Виходячи з досвіду Вольта байкс з переобладнання скутерів в електроскутери, можна говорити про таке співвідношення потужності мотор-коліс Вольта байкс і максимальну швидкість електроскутера:
- При номінальній потужності 800 Вт, максимальна швидкість електроскутера складе приблизно 43 - 45 км / год;
- 1000 ват дає «максималку» приблизно 44 – 48 км/год;
- 1500 ват розганятимуть електроскутер до 50 – 53 км/год;
- з мотор-колесом на 2 кіловати можна розганятися приблизно до 60 – 65 км/год;
- з трьома кіловатами до 80 – 85 км/год;
- якщо підняти напругу електроприводу, то максималку можна ще трохи збільшити.
Купити електронабір для скутера - це основна частина фінансових витрат. Але для того, щоб переробити бензиновий електроскутер на електротягу, до нього потрібно прикласти руки: демонтувати ДВЗ з трансмісією, виготовити каркас або бокс для акумуляторів, виготовити або поставити задній покупний маятник з двома амортизаторами. Потім, на фінальній стадії, встановити мотор-колесо для скутера з акумулятором і всіма комплектуючими.
При необхідності роботи з переобладнання скутера на електротягу ми виконуємо в Одесі. Також з ними впорається будь-який власник скутера, який самостійно обслуговує свого залізного коня, можливо, з невеликою допомогою зварювальника або слюсаря. У результаті ви отримаєте екологічно чистий і тихий транспорт з мінімальними витратами на «заправку» та великим ресурсом електроприводу.